witte haartjes weer mooi donker maken ( voorbenen )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jinanda

witte haartjes weer mooi donker maken ( voorbenen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 10:02

Hoi,
Mijn paard heeft helaas een aantal witte haartjes op haar voorbenen van drukplekken van vroeger. Nu wil ik die weer mooi donker maken ( het staat zo "rommelig"), maar hoe pak je dat het beste aan? Schoenpoets heb ik al geprobeerd maar dat "pakt" niet zo goed, bovendien ben ik op zoek naar een middel dat wat langer blijft zitten.....zit al te denken aan een haarspoeling voor mensen zeg maar maar ben bang dat dat misschien gaat irriteren..wie heeft hier ervaring mee? En waar maken jullie de haartjes weer mooi donker mee?
Alvast bedankt voor de tips!

Jett_

Re: witte haartjes weer mooi donker maken ( voorbenen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 10:07

Een paard van een vriendin van mij heeft ook witte haartjes op de benen gekregen, omdat de peesbeschermer er per ongeluk de hele nacht om heeft gezeten.. ze was ze helemaal vergeten. Nu doet ze als ze een wedstrijd heeft speciaal spul van de paardenwinkel op die haartjes. Het schijnt in elke paardenwinkel verkrijgbaar te zijn. Ik weet zo niethoe het heet, maar misschien als je er daar naar vraagt dat ze het wel zo voor je kunnnen pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 10:08

Haha, nou gewoon zwarte haarverf???

Jinanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 10:13

russel schreef:

Daar zat ik dus ook aan te denken..maar gaat dat niet irriteren op de huid? Ik ga direct eens kijken naar het middel dat hierboven beschreven wordt, had er nog nooit van gehoord maar het lijkt me wel veilig. Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:04

Jinanda schreef:
russel schreef:

Daar zat ik dus ook aan te denken..maar gaat dat niet irriteren op de huid? Ik ga direct eens kijken naar het middel dat hierboven beschreven wordt, had er nog nooit van gehoord maar het lijkt me wel veilig. Alvast bedankt!

Nee hoor, als het voor mensen kan, kan het zeker wel voor paarden.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 13:01

Ik had vroeger een paard met van die witte haren van een oude peesblessure en daarbij deed ik wat mascara erop als ik wedstrijd had. Dan zie je het van dichtbij nog wel een beetje maar op afstand is het netjes.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 15:52

Ik ga dit even volgen, mijn paard heeft helaas ook witte plekken op zijn benen... Voor een wedstrijd is het wel mooi als je dat even weg kan werken. Maar ik ga niet lopen klooien met haarverf, zo erg stoort het me ook weer niet.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 15:54

Ik ga dit ook volgen, sinds kort heeft mijn paard het ook Scheve mond