Sinds enkele maanden is er een nieuwe vrouw bij ons op stal. Eerst reed ze alleen haar eigen paard, maar nu is ze ook een aantal pensionpaarden gaan rijden. En sinds 1 september is ze op de pensionstal komen wonen. Er ligt nog een huisje naast de stal wat ze nu huurt. Daar heb ik natuurlijk geen problemen mee, maar ze bemoeit zich nu overal mee. Ze gebruikt je spullen zonder het te vragen, inmiddels heb ik een slot gekocht voor op mijn kast. Ze heeft overal comtentaar op (hoe je rijdt/ je paard verzorgt/ etc.). En sinds een week helpt ze ook mee met uitmesten van de paddocks en het voeren. Vanavond heb ik bij mijn paard gewacht om te kijken hoeveel voer ze hem geeft. Nou veel minder dan normaal!! Mijn paard krijgt normaal 1 schep muesli, 1 schep maisvlokken en een scheut olie, dat staat ook op het voerschema dat Isabella, de pensionstaleigenaresse, heeft gemaakt. Maar mijn paard krijgt dus nu 1 schep muesli, halve schep maisvlokken en geen olie. Dus ik vroeg aan haar krijgt Bell geen olie? Nee, zei ze, die olie is alleen voor een ander paard... Dus ik zei tegen haar dat ik met Isabella heb afgesproken dat de fles olie wordt gedeeld met dat andere paard (dat is wel zo makkelijk, anders moeten ze steeds 2 flessen meenemen). Toen zei ze nou ik zal het morgen wel vragen. Ik heb verder maar niets meer gezegd over de mais... Wat ik eigenlijk wel had moeten doen, want nu zit ik er mee. Ik baal hier echt heel erg van, eerst wist ik gewoon zeker dat er super voor mijn paard werd gezorgd maar nu... En Isabella is helemaal weg van die nieuwe vrouw, dus ik denk als ik er tegen haar iets van zeg dat ze zegt dat het niet waar is... Tegen wie zal ik er iets van zeggen? En hoe zal ik het brengen? Gewoon direct of er een verhaaltje omheen maken? Hopelijk kunnen jullie me helpen!