Wie hebben er een slechte ervaring met veulenopfokbedrijven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise19

Wie hebben er een slechte ervaring met veulenopfokbedrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 21:07

Weet niet of het hier goed staat(lijkt me wel)
maar het valt me steeds meer op dat er heel veel mensen zijn waarvan het veulen met wormen enz terug komen van de opfok.
Hebben meer mensen hier slechte ervaringen mee of juist hele goede?
Ben benieuwd.
Weet niet of hier al een topic over is heb ik eroverheen gelezen mijn excuses hiervoor.
Nou laat maar horen ben benieuwd!!
Groetjes

loezke

Re: Wie hebben er een slechte ervaring met veulenopfokbedrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:19

Ik heb wel een minder leuke ervaring met opfok. Mijn jaarling liep in een kudde, waar dagelijks toezicht zou zijn. Het was erg warm in die tijd. Mijn paardje is bont en heeft veel wit in haar hals. Het is maar goed dat mijn vader en ik elke week gingen kijken, want ze stond levend te verbranden. Ben benieuwd wat er was gebeurd als we niet waren gaan kijken, wanneer ik wat gehoord had en of ik wat gehoord had. We hebben haar dezelfde dag opgeladen en mee naar huis genomen. De verwondingen die ze al had waren niet van een dag. Daar breng ik dus geen paard meer heen. Had niet echt het idee dat er dagelijks naar de paarden werdt gekeken. Want dan was dit vast en zeker opgevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:29

Ik heb hele goede ervaringen met de Burd Ja
Paarden worden goed in de gaten gehouden en als er wat is hoor je het direct.
Heb er nu ook weer een jaarling staan en die ziet er super uit.
www.deburd.nl

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 21:40

@CisCootje: jammer dat dat gebeurd is.Daarom zeg ik hoor steeds slechtere verhalen.
@Ilindra: Beter dat die dan weer wel goed is!! Maar alsnog zie er steeds meer die er super slecht vandaan komen.Mijn veulen heeft 1 oog dus ja.. zowiezo al een risico paardje.Daarom staat ie in pension met elke dag weidegang ook in de winter en 2 vriendjes in de wei... Zo kan ik elke dag zelf kijken en hem ook lekker borstelen enz