Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sifra01 schreef:Mijn merrie heeft ook een poosje regumate gehad. Het is eigenlijk voor varkens gemaakt . Zij was ook altijd vaak en heftig hengstig en ik heb haar laten scannen en het bleek dat er cystes op de eierstokken zaten. Behandeld met regumate en weer laten scannen en toen was alles normaal. Het gaat nu alweer een hele tijd goed, maar als ze weer vaak hengstig wordt en vervelend gedrag vertoont komt het waarschijnlijk weer van cystes(waar ze gevoelig voor is) en kunnen we weer beginnen met regumate.
Waratje schreef:Gemiddeld is een cyclus 3 weken, dus dat dit nu na twee weken gebeurt is niet zo vreemd. .
. Ik weet niet hoe vaak de merrie van TS hengstig is? Als er ook "normale" periodes tussen zitten hoef je niet bang te zijn voor cystes.
. Dan heb je dus een kudde piswijven bij elkaar... MyFee schreef:Dit hoort hier niet toch?
Heb net ergens anders gereageerd over vervelende merries (hengstigheid) xx
Alleen is Ot veel te dom om er op te springen...
Ze is gelukkig nu niet hengstig, want ze is drachtig...
sifra01 schreef:Zij was ook altijd vaak en heftig hengstig en ik heb haar laten scannen en het bleek dat er cystes op de eierstokken zaten. Behandeld met regumate en weer laten scannen en toen was alles normaal. Het gaat nu alweer een hele tijd goed, maar als ze weer vaak hengstig wordt en vervelend gedrag vertoont komt het waarschijnlijk weer van cystes(waar ze gevoelig voor is) en kunnen we weer beginnen met regumate.