Idee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Superbabey

Idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 12:20

Ik ga een F4 proefje rijden op een fjord. Heeft iemand een ideetje om hem mooi te maken? Of iets speciaals doen met zijn manen ofzo? Ik moet morgen de wedstrijd.
Alvast heel erg bedankt!!

Tienn

Re: Idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:05

Als zijn manen gewoon mooi geknipt zijn kan je er denk ik vrij weinig mee doen Haha! zou het sowieso dan gewoon laten.

Je kan bijvoorbeeld wel een mooi knotje maken in zijn/haar voorpluk en gewoon de staart vlechten Lachen

noraahlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:06

idd, knotje in de voorpluk als het mooi staat natuurlijk Lachen en de staart aan de bovenkant vlechten, dus een invlecht, en de manen mooi bijgeknipt, dan is het al heel netjes hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:36

--> VSW

Superbabey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 16:43

Weet niet of ik mag knippen.. het is een manegepaard. Ik was best blij toen ik de lijst zag vandaag! Leuke tijd; 20 over 1 en ik mocht hem op en afzadelen! Staart zal ik proberen te vlechten maar weet niet of het wel lukt. Ik dacht misschien hebben jullie ideetjes van versieringen of zo iets. maar wel bedankt!

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 17:59

Ik kan het als jury altijd wel waarderen als er in ieder geval iets aan gedaan is. Knippen kun je bij een manegepony idd beter niet doen. Een vlechtje/ knotje in de voorpluk is altijd leuk en gister was ik aan het jureren en had iemand in de stekels allemaal staartje gemaakt. Verder zeker de staart vlechten, als je maar iets probeert, het hoeft er de eerste keer niet helemaal perfect uit te zien hoor.

Superbabey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 18:03

Oow thanx! Ben van plan iets geks te maken ofzo. Iedergeval dat het lekker opvalt en dat het mooi is. Is dat verstandig ?

joanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:55

ik zou zijn manen gewoon lekker zo houden je kan er zo weinig mee, leuk knotje in zijn voor pluk netjes wit dekje en mischien een vlechtje in zijn staart. anders doe je er gekleurde strikjes in??

Superbabey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 08:49

Ik ga staartjes maken in zijn manen, vorige keer ook gedaan stond echt heel sweet! heb ook al gekleurde strikjes Haha!