Hij wordt ´opgeleid´ tot wedstrijdpaard en ik ben zijn bijrijder. In eerste instantie wilde ik hem ook gaan starten, maar na dit ongelukje (en een eerder groot ongeluk 5 jaar geleden) zag ik dat niet zo zitten.
Ik vertelde aan de eigenaar dat ik zin had om weer te gaan rijden en zij reageerde heel koeltjes, alsof het haar niets interesseerde.
Nu hoorde ik van twee anderen die daar hun pony hebben staan, dat zij ook hadden opgepikt dat ze eigenlijk niet meer wilde dat ik op Maël ging rijden.
Zelf ben ik ook meer iemand van de buitenritjes en niet echt het wedstrijdrijden.
Ik denk er nu dus aan om te stoppen met het rijden...en dan af en toe is een paard te rijden van iemand voor de lol.
Ik werk ook bij de ouders van de eigenaresse in het bedrijf en daar loopt het ook al niet soepeltjes meer.
Ik rijd hun paarden al 6 jaar en dat beviel me altijd enorm. Maar nu ze is begonnen met ´echte´ sportpaarden vind ik dat de lol er af is. Dus vandaar dat ik daar weg wil. Maël staat in het land en of ie dus 7 of 1 keer in de week gereden wordt, dat maakt hem niet uit.
Wat vinden jullie, zou ik gewoon doorzetten met Maël of stoppen???