Hoeveel geld vragen voor inrijden van Haflinger?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beaumau
Berichten: 150
Geregistreerd: 19-12-01
Woonplaats: Achterhoek

Hoeveel geld vragen voor inrijden van Haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 20:00

Ik ben gevraagd een haflinger in te rijden. Hoeveel geld zou ik hiervoor kunnen vragen? De bedoeling is dat hij licht ingereden wordt en verder eigenlijk niks.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 00:14

Ik zou gewoon een maandelijkst bedrag in rekening brengen. Sommige paarden zijn erg meegaand dat ze zo ingereden zijn, anderen doen er wat langer over, bijvoorbeeld wanneer je op wat problemen stuit. Ik vind het inrijden van een haflinger (lichtjes) ongeveer 75 euro per maand? Je bent in principe toch erg weinig en kort bezig Haha!

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 07:45

hoi,

Hier ben ik het ook mte XoNo eens !!!!
Alleen nog een vraagje is het voor een vriendin of zomaar iemand???

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:33

Ik zou per week vragen. Stel dat je na 3 weken of 5 weken klaar bent........ En ik denk niet dat je prijsverschil kunt rekenen voor een haflinger if een KWPNer.

En hoeveel ervaring heb je zelf? Heb je wedstrijdervaring? Rijd je meerdere paarden in? Krijg je hem op je eigen stal? Of staat hij bij anderen? Dit heeft er allemaal mee te maken.
Stel je bent zelf Z dressuur en je hebt al meerdere paarden beleerd, dan mag je wel wat meer vragen dan wanneer je recreatief rijd en dit je eerste is. Ikd enk dat je daar je prijs wat van af moet laten hangen....

Beaumau
Berichten: 150
Geregistreerd: 19-12-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 14:55

Het is voor zomaar iemand, die de pony ook wil doorverkopen. Ik heb al meerdere pony ingereden, ik zal wel eens overleggen. In ieder geval bedankt...