Koud?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyAngel

Koud?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 20:36

De shetjaarling bij kennisen, heeft nu 2 dagen gehad (week ertusse ongeveer) dat ze rillend op stal werd gehaald, eten deed ze niet, koude neus, alles leek erop dat ze het koud had, maar zo koud is het toch nog niet? volgende dag was het gewoon weer goed..
Wete jullie mischien wat er eventueel aan te doen is of wat het is, of toch gewoon kou?

Anya

Re: Koud?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:54

Dit topic verplaats ik naar stalling en weide. Daar hoort het beter thuis dan bij medisch.

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 19:30

Helemaal niemand?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 20:15

Koude neus zegt mij niet zoveel. Koude oren meer. Als ze ook koude oren had, dan heeft ze het idd koud gehad. En dat kan nu ook. Mijn paard is nu druk aan het verharen van zomer naar wintervacht, maar de echte wintervacht is nog in de maak. Een boel fikse buien, lekker nat geregend en een flinke wind is een koude combi. Dat rillen, daar zou ze in principe weer warm van moeten worden (net als bij ons het geval is...) Alleen dat ze niet eet is een beetje vreemd, als mijn pony het een keer koud heeft wil ie echt wel eten. Ze heeft niet toevallig een verminderde weerstand, pas ziek geweest of zo? Of net ingeeënt....? Noem maar even iets...

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:26

misschien kan je hem een deken opdoen? of misschien is hij ziek? heeft hij last van snot ofzo uit zn neus?