) Is een meisje , ze is 9 jaar oud en heeft sinds 4 maandjus ong. een arabiertje, een 12 jarige westernpony......Ze zit de hele tijd te k*tten met dat beessie omdat ie met zijn kop omhoog loopt ....oke heel iri tant maar daardoor raced ze door de bak heen met 3-hoekige figuren
, en gaat steeds op de hoefsmalg stilstaan voor iemand neus, en springt hindernissen als er van de andere kant NET iemand aan komt hollenWe maken haar de hele tijd duidelijk dat ze dat niet moet doen want er zijn al ene paar ongelukken bij gemoen . bv bij mij:
Lisa en ik sprongen een dubbel sprongetje en steeds daarachter racede ze weg met ene paar bokjes...das normaal bij haar als ik probeer zonder martingaal te rijden
toen ik m voor de 3e keer sprongen , en het beter ging
reed ik er rustig opaf spronge de dubbel sprong maar daar naar racede ze met 10 bokken over de hoeflag heen, dat meske reed in draf voor me en ik zei:MANDY !! kijk uit en gaa ff aan de kant please want dan kan ik erlangs of ene volte maken , danke
en ze zei..: ik heb een idee!
Dus ging ze MIDDEN op de hoefslag stil staan en lisa knald er (net toen ze bokte) bovenop..ik flikker voorover tegen dat beest op de grond en dat beest (follies genaamd) trapte na....(tegen mijn rug waar ik dus al pijn had
) ...2 weken daarna toen ik weer een beetje kon rijden
...beetje dan... heb ik dit HEEL erg duidelijk gemaakt aan dr dat dat gevaarlijk was..........3x daarna heeft ze dat nog geflikt! maar dan bij ANDERE menseniedereen zegt wat van dr maar ze luisterd niet
Wat nu????????????????????
Want op dit moment rijd niemand bij haar in de bak......maby leert ze dr wat van 

.........