HELP MIJ mijn paardenstaart is te dunn !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nathalia1

HELP MIJ mijn paardenstaart is te dunn !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 20:12

hallo ik heb een paard met een hele dunne staart en ik heb ooit gelezen of op tv gezien dat er mensen zijn die je paardenstaart bij vlechten of zoiets of ik weet niet precies hoe ze het doen maar ze maken er een deel van een staart aan dus dat je een dikkere staart krijgt .. maar ik weet bij god niet hoe ze dit noemen en waar je deze mensen kan vinden.. kan iemand mij asjeblief helpen want ik wil graag op concour met een mooi paard en een mooie staart...!!!

groetjes nathalie

Jen_2oo6

Re: HELP MIJ mijn paardenstaart is te dunn !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:17

Paard kan altijd mooi zijn ook met dunne staart zolang hij er geen last van heeft is toch alles goed.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 14:09

-> VSW

CindySarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:36

Geen idee. Heb der ook wel is van gehoord. Knipoog

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 09:45

volgens mij bedoel je staart extensions, deze kosten wel wat meer maar ze blijven wel zeker een half jaar zitten, als je een dikkere staart wilt kan je ook de staart nat maken en vlechten, altijd borstelen met een ZACHTE borstel
de site's over extensions www.paardenstaart.nl , www.equistylist.nl en www.horsehairwear.com

Giv_Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 09:52

Ja die staart extensions is een goed idee. en probeer zo weinig mogelijk de staart te kammen want daar word hij ook dunner van Knipoog

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:16

ik vind een dunne staart meestal een stuk mooier dan zo'n dikke..

naresha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:35

extensions is een goed idee, maar je ziet wel dat het extensions zijn, (tenminste dat vind ik) maar je moet de staart niet kammen, alleen als je op concours gaat, en dan zou ik, de staart wassen met shampoo en antiklit ofzo maar zo minmogelijk kammen.. want dan trek je er vaak een heleboel haren uit.

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:54

mij is altijd gezegd geweest dat je het dan niet mag uitkammen. je moet het ontklitten met je handen, dus elk haartje 1 voor 1 uit elkaar trekken. want als je het kamt dan gaan er vele haren verloren. en als je gewoon thuis rijdt, zelfs niet aan de staart komen. laat het maar goed groeien!

naresha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:46

Anna01 schreef:
mij is altijd gezegd geweest dat je het dan niet mag uitkammen. je moet het ontklitten met je handen, dus elk haartje 1 voor 1 uit elkaar trekken. want als je het kamt dan gaan er vele haren verloren. en als je gewoon thuis rijdt, zelfs niet aan de staart komen. laat het maar goed groeien!

bedoel ik.. maar je zegt zosnel kammen maar bedoel ook met je handen Knipoog maar ben het wel met je eens hoor!