hoii mijn paard trekt niet, dus dat is geen reden, om die te kopen, als die naar binnen valt, hoef ik naar buiten te wijzen en hij gaat al. en andersom ook. dus dat is echt geen probleem
hej het gaat er niet om, of het zacht is. het paard voelt het niet en ik voel het niet en uiterlijk maak ook niet uit maar gewoon, de laatste is tog ook zacht waar je het beet hou? ik longeer gewoon aan halster 1a2 keer per week 20 minutjes, verder niks dus het maakt mij echt niet uit, welke maar ik vroeg me gewoon af welke julie hadden gekozen
hoii mijn paard trekt niet, dus dat is geen reden, om die te kopen, als die naar binnen valt, hoef ik naar buiten te wijzen en hij gaat al. en andersom ook. dus dat is echt geen probleem had ik al gezegt
Je vraagt meningen van ons welke wij zouden kopen. Dat wordt gezegd, met argumenten. Vervolgens lijkt het wel of je tegen deze argumenten ingaat.
Kies persoonlijk voor nr 1. Zelfde redenen als de vorige. Ook als je paard een rare beweging maakt en zich vastdraait heb je grote kans dat die andere lijnen gaan snijden/branden.
heej ik bedoelde het niet zo hoor maar ik zeg het alleen, dat dat paardje in 3 jaar nog nooit egt hard getrokken heb dat ik me handen open haal, dus mijn mening was dat ik dat geen reden vind om die te kopen omdat als ie trekt dat je handen open ligt
Ik heb de middelste, en die brandt ook niet hoor? Ik heb er meer grip op dan de eerste, en sowiezo moet je met longeren altijd handschoenen aandoen. Dan heb je op de middelste of laatste het meeste grip. De middelste gaat ook langer mee (uit ervaring)