Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wiesje schreef:Ieder paard kan zich toch eens verstappen??
Om nu direct ontstekingsremmers, pijnstillers te laten toedienen vind ik echt veruit overdreven. en dan heb ik het nog niet eens over scannen. Mijn paard is godzijdank niet van fluweel hoor en na een dag of wat rust en een klets water is die er meestal zo weer bovenop!
Mocht het langer aanhouden komt er uiteraard ook een DA om de hoek kijken.
Lees haar berichten maar eens op na.Armaris schreef:
Het is al langer als vandaag bezigLees haar berichten maar eens op na.
Als je paard kreupel is moet je direct pijnstillers en ontstekingsremmers geven voor de ontsteking tegen te gaan!Nu is dat véél te laat en is de ontsteking en dus de verdikking al aanwezig.
Je moet zéker je paard scannen om te zien of er niets geraakt is
Crista schreef:
sorry hoor, maar ik vind jou wel heel erg overdreven...laat jij je paard bij iedere onregelmatge stap meteen pijnstillers, ontstekingsremmers en een scan doen?? dan zal jij wel veel geld kwijt zijn aan je paard....
verstappen kan altijd gebeuren...ik kijk het ook altijd eerst ff aan... hij gaat niet meteen dood hoor!

Wiesje schreef:Natuurlijk ga je verder kijken als het al langer bezig is. Maar dan is uit het eerste bericht van TS niet op te maken. En om nou bij ieder topic gelijk even alle berichten na te gaan zoeken van TS, dan gaat me dan weer net iets te ver
Als het langer bezig is Armaris, dan geef ik je gelijk.
LadOyyPaard schreef:Nu ben ik zo ongeveer wel van plan een DA of een hoefsmit erbij te halen ( kennis van mij zij dat hoefsmeden daar ook verstand van hadden en dat je dan wat minder geld kwijt was ?)
M'n paard loopt in de stap niet meer kreupel en haar kootholte is niet warm meer, alleen zit die nare bult er nog op.
Ik ga vanavond maar even bellen voor een DA of hoefsmit.
Wat lijkt jullie het beste om even langs te laten komen?
Armaris schreef: