Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce B schreef:Een manegevlakker zou ideaal zijn. Je hebt er verschillende, geschikt voor trekker, auto en/of minitrekker.
Je kunt de diepte van de pennen vaak zelf instellen (dat maakt de bodem los) en dan zit er een plaat achter die alles weer aandrukt en rechttrekt.
Pellie schreef:ook ff een vraagje joyce, weet je zeker of je die ook minder diep dan die 2 cm. kan instellen? ik weet dat dit een vervelende lengte is en zoek ook iets voor achter m'n maai-trekkertje
Of een oude trekker... 
daantjuhhh schreef:hmmm.. veel rijden en paarden elke dag even losgooien in de bak!!
als manege vlakker kan je ook een biels gebruiken.. (hij trekt het niet los, maar vlakt wel!)
paar kettingen eraan, achter je land rover en gassen met die hap
heb op het moment een 4 jarige en een 2 jarige die ik niet iedere dag rijd en een bak zonder omheining, zeg een 'dressuurpiste'.? Dus het gras gaat weelderig zijn gang...

Lowara schreef:mmm ik heb dus hetzelfde probleem en handmatig is gewoon niet meer te doen. er staat bijna net zoveel gras op sommige plekken als in de wei
heeft er niemand een goedje of erop te gooien?
want om gelijk zo'n maaier aan te schaffen dat gaat hier helaas niet gebeuren vrees ik

joyce B schreef:Pellie, wat voor "maaitrekkertje" heb je? Wat is dat voor ding?
Ik moet ook nog iets hebben om mijn land te kunnen bloten of hoge plukken weg te maaien, de bak te slepen enzo...
Dacht ook al aan een flinke zitmaaier (heb ik gelijk iets beters voor ons gazon![]()
Of een oude trekker...