Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zonde van mijn tijd
Het lijkt ook alsof ze denken dat ze dit soort dingen bij een 16 jarige wel kunnen flikken zeg maar.
) ouder dan 16, maar dat boeide hem niet, totdat hij 12 paarden zonder hulp moest bekappen, allemaal uit de stal halen, halster omdoen, vastzetten, bekappen, terugzetten, halster af en de volgende....dat vreet tijd 
en die hoefsmid wil ik gewoon omdat die wel met lastige ponys om kan gaan en die ik eerst had was zo n boer'n man met zn zeeuwse knoll'n
Niet echt geschikt voor een veulen dus ... maar reken maar dat die terug gaat komen als dat veulen weg is .
Dus we zouden wel even zien, belt ie me net op dat ie er tussen half 6 en 6 is. En dan is ie er dus ook echt he. Supersmid is het
Dosi schreef:Mijn vriend is zelf smid en komt zelden of nooit telaat bij zijn klanten en mocht hij het een keer niet redden op de afgesproken tijd dan belt ie even dat het iets later wordt. Hier in deze omgeving zijn er wel zat smidten, maargoed als je weinig keus hebt dan kan je niet anders dan geduldig blijven.
....... nou uhhhh hoe heet je smid???? Misschien verzwijgt hij mij wel
, grapje 
Maar zoals alles .. het begint dadelijk weer gewoon op nieuw .. De lol die een eigen weide hebben heet ofzo