Mensen die hun afspraken niet nakomen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

Mensen die hun afspraken niet nakomen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 11:29

Wat word je er afentoe moedeloos van.
De hoefsmid moet komen en die zegt elke keer "Volgende week bel ik je terug ."
Vandaag zei hij weer dat hij vanavond terug zou bellen . Ik wacht het dus weer vrolijk af .
Vlas voor in de winter moet geleverd worden. Ik heb gezegt dat die man die het komt brengen een dag voordat hij komt leveren moet bellen omdat hij vorige keer de paddocks heeft vernield.Nou belde ik hem daarnet op zegt hij dat hij morge rond de middag komt. Ik vroeg hoelaat ongeveer omdat ik erbij wil zijn zodat hij niks kan slopen. Heeft hij zoiets dat hij dat niet weet.
We leveren aan iemand mest die zoiets heeft van ja jij zei niks dus ik dacht dat je geen tijd had. Moet ik dan tegen verdorie iedereen hoi zeggen terwijl ze zelf nooit wat uit zichzelf zeggen.

Afentoe word je mensen echt zwaar beu.

Dana01

Re: Mensen die hun afspraken niet nakomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:31

whahaha ik ben blij dat het dus overal hetzelfde is.........
heel vervelend, maar het went.....
de smid hier weet inmiddels welke paarden er moeten, als hij belt voor hij komt heeft hij hulp, anders moet hij alles alleen doen, werkt prima.
Vlas haal ik zelf wel op, en verder voor de rest.......ik maak me er niet meer druk om zonde van mijn tijd Haha!

Ziron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:32

zo ben ik blij dat ik alleen mensen heb die hun afspraken nakomen zeg, wat een gedoe kan mij voor stellen dat je het goed zat wordt

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 11:34

tja .. Het voordeel van een eigen weide zullen we maar denken Tong uitsteken Het lijkt ook alsof ze denken dat ze dit soort dingen bij een 16 jarige wel kunnen flikken zeg maar.

Ziron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:41

o dat ozu heel goed kunnen hoor , dan moet je je gewoon harder opstellen zeggen van nog een keer en dan zoek ik een ander , want je blijft dit gezeur houden hoor

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:44

Geloof dat maar niet ik ben iets ouder dan 16 en mij gebeurt het ook met regelmaat

Ziron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:47

nou ik ben ook wel is zo in de maling genomen en heb dus echt gewoon andere gezocht tot ik wel mensen had die betrouwbaar waren , ik neem aan dat het toch niet de enige in de buurt is die hoefsmid is

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:51

ik ben ook wel iets ( Schijnheilig ) ouder dan 16, maar dat boeide hem niet, totdat hij 12 paarden zonder hulp moest bekappen, allemaal uit de stal halen, halster omdoen, vastzetten, bekappen, terugzetten, halster af en de volgende....dat vreet tijd Schijnheilig
nu is hij er meestal op tijd, althans, meestal een uur te laat, maar ik kom standaard een uur later, dan issie optijd Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 12:05

haha na ja voor vlas is het gelukkig maar 1 keer per jaar .... maar wat is dat tocht een oetlul.Tong uitsteken en die hoefsmid wil ik gewoon omdat die wel met lastige ponys om kan gaan en die ik eerst had was zo n boer'n man met zn zeeuwse knoll'n Tong uitsteken Niet echt geschikt voor een veulen dus ... maar reken maar dat die terug gaat komen als dat veulen weg is .

Dosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:47

Volgens mij is het zo dat als je een afspraak hebt waar je voor moet betalen en diegene komt zonder bericht niet opdagen dat je er een rekening voor de gemaakte kosten (zoals een dag vrij nemen) mag sturen. Zou je eens moeten nakijken. Verder zou ik dan gewoon een andere (wel betrouwbare hoefsmid) nemen

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 15:49

Gelukkig gebeurt mij dat eigenlijk nooit. Mijn hoefsmid hoef ik maar te sms-en en dan sms't of belt ie me terug. Hij belde gisteren of ik vanavond kon, nou ehm... voor of na mijn les graag. Bloos Dus we zouden wel even zien, belt ie me net op dat ie er tussen half 6 en 6 is. En dan is ie er dus ook echt he. Supersmid is het Go jij! Go jij!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:29

Mijn smid is gelukkig ook altijd op tijd gekomen tot dusver. Wat ik wel irritant vond was dat ik had afgesproken om het gelijk te doen met een vriendin van me, dus we zouden samen afspreken. Krijg ik dus een dag van te voren te horen: de smid komt morgen zo en zo laat. Tja, en ik moest weg maar mijn paard laat zich niet door iedereen van stal halen dus ik moet er wel bij zijn. Nu moet de smid dus weer voor mij apart komen en daar voel ik me dan banketstaaf over. Waarom idd niet even een belletje van te voren van die vriendin: op welke dagen kun jij deze week (als haar paard die week naar de smid moet, mijne kon nog een weekje wachten nl.)?

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:10

Om 17.59 parkeerde hij zijn busje voor de deur! Helemaal geweldig toch?

Dosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:15

Eigenlijk is het niet meer dan normaal dat als je een afspraak hebt er dan ook optijd gekomen wordt.........

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:13

Haha, het gebeurd ook niet 16-jarigen hoor! Het probleem met de smid ken ik. Die jongens hebben het over het algemeen zo druk, dat ze zich geen zorgen maken over een klant meer of minder, helaas. Ik doe er zelden echt moeilijk over, want ik weet hoe moeilijk het is een nieuwe smid te vinden. En meestal (uit ervaring) heb je dan alsnog hetzelfde probleem. Het is heel vervelend, maar ik heb liever een smid die goed bekapt dan eentje die wel op tijd komt, maar slecht bekapt en dan blijf je vaak weer hangen bij een bepaalde smid.

Bezorging van vlas en voer is hier meerdere keren echt mis gegaan en uit ontevredenheid heb ik besloten het hier in de buurt bij een leuk adres zelf op te halen, dat bevalt mij veel beter.

Dosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:59

Mijn vriend is zelf smid en komt zelden of nooit telaat bij zijn klanten en mocht hij het een keer niet redden op de afgesproken tijd dan belt ie even dat het iets later wordt. Hier in deze omgeving zijn er wel zat smidten, maargoed als je weinig keus hebt dan kan je niet anders dan geduldig blijven.

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:36

Dosi schreef:
Mijn vriend is zelf smid en komt zelden of nooit telaat bij zijn klanten en mocht hij het een keer niet redden op de afgesproken tijd dan belt ie even dat het iets later wordt. Hier in deze omgeving zijn er wel zat smidten, maargoed als je weinig keus hebt dan kan je niet anders dan geduldig blijven.

Ik zou bijna denken dat het mijn smid is... maar hij is vriendinloos voor zover ik weet. Haha!

Dosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:42

Hahahahahaha Haha! ....... nou uhhhh hoe heet je smid???? Misschien verzwijgt hij mij wel Bloos , grapje

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:21

Dat soort mensen heb ik ook om de deur gehad, gewoon bikkelhard afscheid van nemen. Voor hen echt wel een ander hoor Tong uitsteken

Sindsdien loopt alles op rolletjes, ideaal Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 14:41

ik heb ook mijn oude smid weer opgebeld ..... kon dinsdag in de avond .. vroeg of het niet laat in de middag kon en dat kon ook met gemak ... dus heerlijk snel een afspraak gemaakt .
het vlas is er ook eindelijk ... dus mijn frustratie is weer (voor even) weg Tong uitsteken Maar zoals alles .. het begint dadelijk weer gewoon op nieuw .. De lol die een eigen weide hebben heet ofzo

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:15

eergisteren zou de mest worden opgehaald ivm die blauwtong en we bang waren dat er een vervoersverbod kon komen en we de hele winter met ee volle mestbult zouden zitten.
Opgebeld,uitgelegd, geeeeeeen probleem, ze kwamen de volgende dag!
Wij wachten.. geen bedrijf hoor. sávonds opgebelt..jaaaa.... ze zouden toch de volgende dag komen in de ochtend. Boos!
alsof wij het leuk vinden om de hele dag op te te blijven wachten. even bellen dat je het niet red is toch niet zo moeilijk?

Dosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:08

ja voor sommigen is het wel moeilijk om te bellen, blijkt........ Aso vind ik dat........ moet jij eens te laat op een afspraak komen, pikt men ook niet

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:38

Als een bedrijf mij een dag laat wachten zonder afmelden en het heeft mij verlof gekost bij mijn baas, kan het desbtreffende bedrijf een declaratie verwachten Haha!