Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xxitsmexx schreef:ik vlecht het altijd een stukje in (bovenste stukje want dat zijn bij mij zulke korte plukken) en dan door vlechten tot het einde en dan elastiekje erin en dan dubbelvouwen en weer elastiekje erin
xxitsmexx schreef:ik vlecht het altijd een stukje in (bovenste stukje want dat zijn bij mij zulke korte plukken) en dan door vlechten tot het einde en dan elastiekje erin en dan dubbelvouwen en weer elastiekje erin
en dan in een knot.

Dainty_Bess schreef:Omdat mijn paard maar een dunne toef heeft vlecht ik altijd onderlangs in,zodat de vlecht er mooi bovenop komt te liggen..en dan gewoon doorvlechten tot het einde natuurlijk en knotje erin

Citaat:Ik heb even inje proefiel gespiekt, mijn paard heeft hetzelfde met der voorpluk alleen bij haar is het nog korter... Hoe bedoel je onderlangs vlechten?