Ten eerste weet ik neit waar dit terecht hoort, staat het verkeerd: sorry
we op vakantie,daarvoor had ik mijn borstels gewassen. Ze waren nog een beetje vochtig en heb ze in de box gedaan en de klep opengehouden [om schimmel te voorkomen] kom ik terug van vakantie, na 3 weken, is de klep dichtgevallen, handschoenen onder de schimmel, box stinkt verschrikkelijk en ook de geur op mijn borstels is niet te haden. De handschoenen waren geen probleem, gewoon in de was, na 3 keer wassen was de geur er een beetje eraf.
Nu maakt het overgrote deel van de borstels niet veel uit, daar koop ik wel nieuwe van als ze blijven stinken, ze hebben korte haren en zijn synthetish, dus de stank is er snel uit [en mijn spons heb ik gewoon weggegooid]. Maar ik heb ook nog zo'n zachte borstel liggen, met lange zwarte haren, deze heeft 13,95 gekost en daar koop ik eigenlijk niet zomaar nieuwe van, het is een goede glansborstel. Maar omdat deze lange, dunne en veel haren. [het heeft een beetje wat weg van deze: http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... _78050.jpg alleen dan 2x zo duur en in het zwart, het is ook een glansborstel]
hij heeft 2 keer in de chloor gelegen en ik heb 'm buiten in de regen laten liggen, een weekje ongeveer. En de stank is er niet lekkerder op geworden
het is nu een geurtje van paard, schimmel en chloor door elkaar. Wat kan ik hier het beste tegen doen?
Geur is heel hardnekkig
zal het proberen! 
nu nog mijn glansborstel .. ach, ik zal het waarschijnlijk verder moeten doen met een half stinkende glansborstel .. mijn synthetische borstels zijn nu al zo'n 4 jaar van mij, en ik heb ze ook nog van iemand, dus ik kan wel wat nieuwe gebruiken.