hoooi mensen!
pff werd ik vanmorgen wakker gebeld, omdat mijn paard in de sloot lag. Ik als een gek erheen gegaan en schrok me dood. Er stonden al een paar mensen bij, maar die hadden ook al de brandweer gebeld, want mijn paard had t opgegeven. Zijn hoofd moest echt boven water getrokken worden, want zelf kon die niks meer. Ik reed achter de brandweer aan en toen hebben we geprobeerd om hem eruit te krijgen. Met alle kracht is het gelukkig allemaal goed gegaan! Ik ben gelijk naar stal gelopen met hem en daar stond de dierenarts alweer te wachten. Hij heeft pijnstillers gekregen en spul voor tegen het verzuren van de spieren. Gelukkig heeft mijn paard geen wondjes enzo.. Wel verlaging van de temperatuur. De dierenarts komt als het nodig is woendsdag weer langs om verder naar hem te kijken. Nu veel beweging geven enzo. Ik was ook echt geschrokken zeg, had dit nog nooit meegemaakt! En hij heeft er ook waarschijnlijk echt heel de nacht ingelegen, echt zielig. Nu maar hopen dat ie niet zo veel last heeft enzo!
Nou bedankt voor het lezen allemaal!