Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ElCamino schreef:De beste oplossing: koop gewoon een passende deken !!!

Liedje schreef:Of geen deken opdoen

snoetie schreef:mijn verzorgpony heeft dit afgelopen winter ook gehad!
alleen is het lastige dat het een fjord is en die manen dus in de weg zitten, hier iemand een oplossing voor? manen worden wel weggeknipt, maar nog die kleine stoepels blijven zitten, en zon schoftbeschermers lijkt me daarom voor hem geen oplossing..
ienna schreef:snoetie schreef:mijn verzorgpony heeft dit afgelopen winter ook gehad!
alleen is het lastige dat het een fjord is en die manen dus in de weg zitten, hier iemand een oplossing voor? manen worden wel weggeknipt, maar nog die kleine stoepels blijven zitten, en zon schoftbeschermers lijkt me daarom voor hem geen oplossing..
Waarom lijkt je dit niks? En wat Tommy10 uitlegde over die onderlap?
snoetie schreef:ohw sorry heb het verkeerd uitgelegd! ik had gekeken voor zo'n schoftbeschermer wat je kunt kopen zo'n zwarte, soort zwempakje![]()
ik ga dit wel uitproberen, maar ben bang dat het geen oplossing is.. omdat zijn manen daar in de weg zitten.. maar wie weet is het wel dé oplossing!

merrieveulen schreef:die 'zwempakjes' vallen mij ook erg tegen. ik heb hem er toen wel omgehad, maar de hele schoft was stuk...
maar ik ben er ook niet zo kapot van, ze zijn ook meer gemaakt tegen de schuurplekken op de schouders en het elastiek lijkt me nou juist weer gaan schuren/knellen...