Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Perla schreef:onder goed tehuis versta ik veilige stal en weide, andere paarden in de buurt, goede verzorging en voldoende beweging, goed voer en voldoende aandacht
Urielle schreef:Ik denk dat 'een goed tehuis' voor iedere eigenaar verschillend is. De ene ziet dat graag in the natural way, de ander wil het paard als typisch sportpaard gehouden zien en weer een ander zoekt daar een middenweg in.
Urielle schreef:Ik denk dat 'een goed tehuis' voor iedere eigenaar verschillend is. De ene ziet dat graag in the natural way, de ander wil het paard als typisch sportpaard gehouden zien en weer een ander zoekt daar een middenweg in.
Vonnie84 schreef:Een goed tehuis is een objectief begrip
Vonnie84 schreef:Vonnie84 schreef:Een goed tehuis is een objectief begrip
Ik bedoelde dus subjectief
Foutje bedankt![]()
ik moet echt es eerder naar bed gaan
Ziron schreef:ik denk dat er meestal onbder verstaan wordt stal met weidegang en maatjes dat is wat ik toch vaak hoor en wat ik ook zou willen voor mijn paarden als ik die verkoop.
het is namelijk niet reeel om te denken dat iedereen er hetzelfde mee om zou gaan als jij
daantjuhhh schreef:Ziron schreef:ik denk dat er meestal onbder verstaan wordt stal met weidegang en maatjes dat is wat ik toch vaak hoor en wat ik ook zou willen voor mijn paarden als ik die verkoop.
het is namelijk niet reeel om te denken dat iedereen er hetzelfde mee om zou gaan als jij
Maar het is wel reeel om als je een paard koopt hem dan ook goed hoord te verzorgen, en dat zou ik vragen!
Ziron schreef:ik denk dat er meestal onbder verstaan wordt stal met weidegang en maatjes dat is wat ik toch vaak hoor en wat ik ook zou willen voor mijn paarden als ik die verkoop.
Voor mij zou 'een goed tehuis' juist niet inhouden dat ze met andere paarden op een wei terecht komen, maar goed, ik zet dat ook niet in de advertentie