Waar kan ik gaan rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fienntjen

Waar kan ik gaan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 12:51

Op het moment rij ik in een erg kleine manege (familiesfeer) waar mijn paard eventueel zou staan maar omdat ze over 2 jaar pas gaan uitbreiden en verhuizen naar een grotere manege moet ik het nu stellen met een kleine buitenpiste. Mijn vraag is of er iemand een oplossing heeft voor mijn plaatsgebrek en word dat gedaan :staan op de ene manege en soms eens gebruik maken van de pistes van een andere (onder betaling)?Want ik ben niet van zin om te veranderen,ik voel mij daar zoals thuis Scheve mond

katrien_neke

Re: Waar kan ik gaan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:52

met dat probleem zit ik ook ... ik kan je dus niet helpen maar volg dit topic wel ff

gr katrien

fienntjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:31

Een stuk grond huren wat verder ?

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:36

Bij ons op stal wordt heel vaak door ruiters van andere stallen gebruik gemaakt van de (binnen)bak. Je kan per 10 keer betalen ( ik geloof 3,75 per uur ) of een maandabonnement kopen ( € 47,50 ). Ik zou gewoon kijken of er mensen in de buurt een bak hebben en of je die tegen betaling mag gebruiken.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:00

is er geen pony'paarden club in de buurt waar je lid van kan worden? dat wordt bij onze club heel veel gedaan.
gewoon lidmaatschap betalen en behalve lessen kun je onbeperkt de bakken gebruiken

fienntjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:19

Gaan jullie dan naar die club te paard of met de trailer?