okay dan!
hier is mijn vraag. Ik heb een aantal geïntresseerden in mijn paard. Die er zot van zijn en ze eventueel graag willen kopen. Aangezien ik graag een paard wil met nog meer potentieel en waar ik nog verderop mee wil geraken en mijn vrienden er echt gek van zijn zou ik het mss wel kunnen overwegen haar over te laten aan hen. Maar nu heb ik totaal geen idee hoeveel mijn paard ongeveer waard is en wat ik ervoor zou kunnen vragen. Zeggen jullie even je gedacht??
Het gaat om een donkere vosse merrie van 7 jaar (°14 april 1999)
Volbloedje en 1m60 groot, onder de man lijkt ze groter. Zeer mooi en leuk gebouwd.
Ze heeft reeds wedstrijdervaring op zowel spring als dressuurgebied. Loopt een L-proefje en springt parcours 1m-1m10. Heb er thuis al 1m25 mee gesprongen.
Verkeers, trailer en vrachtwagenmak.
Heb ze onlangs meegenomen op reis naar duitsland waarbij ze superbraaf was. (7u transport)
Heeft tevens ook zeer veel potentieel voor de cross of endurance! Maar dit is iets dat mij minder ligt in tegenstelling tot haar.
Komt zeer goed overeen met kleine kinderen en andere paarden. Nog nooit ziek geweest in haar ganse leven. Ik ken haar sinds veulen...
Wel een paardje met karakter, niet van de gemakkelijkste.
Gaat zeer graag vooruit maar bokt of steigert nooit.
Wat denken jullie ervan? Welke prijs zou ik ongeveer kunnen vragen?
hieronder enkele foto's.
groetjes!