Hoe te combineren met school?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

donnala

Hoe te combineren met school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 13:16

Ik heb een vraagje voor mensen met een eigen paard:hoe combineren jullie school met je beesie?Bedoel wanneer zoeken jullie hem op ?En wanneer rijden jullie?En huren jullie een weide in de buurt of staat hij op stal ?
Party!! Haha!

piaelfje

Re: Hoe te combineren met school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:22

elke dag.....
hij staat bij mij thuis.........
na school eerst huiswerk en dan...paard..
in de winter andersom

Naivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:25

Hoi hoi,

Ik zit dan niet meer op school maar ik werk doordeweeks fulltime.

Ik zoek mijn pony iedere dag op (doordeweeks 's-avonds en in het weekend lekker een hele ochtend of middag).
Ik rijd dus vaak in de avond en doe dit zo'n 4/5 keer per week. Een dag echt helemaal rust en alleen maar kroelen en knuffelen en een andere dag longewerk of wandelen in het bos.
Ze staat op een pensionstal zo'n 20 minuutjes rijden van mijn woonplaats.

Hoop dat je hier ook wat aan hebt.

Groetjes

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:31

Mijn paard staat op een pensionstal, gemiddeld een dik half uur rijden met de auto.
Ik doe HBO dus ik ben soms een dag of halve dag vrij. Zo niet, dan moet ik dus 's avonds.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:32

mijn paard staat in een wie 5 minuten lopen van onze flat...

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:38

Ik ga naar school met de fiets, en als ik naar huis rijd stop ik op de manege (ligt ongeveer op de weg). Ik rijd dan en verzorg ze, (meestal rijd ik maar één van de twee). Dan rijd ik naar huis, ik eet en ik maak m'n huiswerk Lachen ! Veel vrije tijd heb ik voor de rest wel niet, zeker niet nu ik twee paarden heb waar ik competitie mee rijd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:47

die van mij ga ik altijd savonds heen, staan op 15 minuten fietsen, er komt er mischien nog 1 bij op een hlf uur a 3 kwartier fietsen afstand..
ik heb me diploma al dus ga nu een jaar stage lopen en dan een vervolgopleiding volgen, de stage lopen duren de dagen langer als met vervolgopleiding Knipoog

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:59

ligt eraan hoe druk ik het met school heb!
maar ik probeer zoveel mogelijk elke dag er heen te gaan. Heb ik weinig tijd dan alleen longeren, in de stapmolen of gewoon rust en andere dagen gewoon rijden.
Mijn paard staat gewoon in vol pension, en wordt gewoon goed verzorgt wanneer ik niet kan.
Als je een wei huurt, ben je in mijn ogen verplicht om elke dag te gaan!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:10

Voor school voer ik ze/zet ik ze in een andere wei. In de zomer maak ik eerst huiswerk en daarna ga ik rijden, in de winter ga ik na school rijden en maak ik s avonds huiswerk. Als ik het heel druk heb, rijd ik niet, dan voer ik alleen. Ik rijd ook niet elke dag, want ik heb verder ook nog gitaarles, autorijles en ik ga een paar avonden sporten en natuulijk mijn baantje. Best druk allemaal maar met een beetje plannen is het net te doen.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:12

ik zorg dat ik zoveel mogelijk oplet in de les (hoef je minder te leren) naar huis je hw maken.. (wat ik meestal niet meer heb) dan paardrijden.. (heb er 2 .. en waarschijnlijk ga ik ook niet iedere dag meer kunnen naa de vakantie) en dan pas leren .. omdat ik anders heb ohh dalijk rijden .. en dan kan ik neit leren Knipoog

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:49

Mijn paard staat op 2 min. fietsen van mijn huis ..
In de winter ga ik direct na schooltijd rijden en maak ik savonds mijn huiswerk ..
In de zomer maak ik eerst mijn huiswerk en dan ga ik rijden ..
Als ik pas om half 5 thuis ben, heb ik in de winter niet de tijd (en het licht) om te rijden, vaak longeer ik dan even of geef ik hem rust ..
Mijn stal heeft nml alleen een buitenbak, dus over het algemeen staat hij in de winter doordeweeks wat minder in beweging ..
Maar hij heeft wel 24/7 weidegang, dus kan zichzelf beweging geven ..

Dit jaar doe ik 6 VWO, dus redt ik het nog wel om 1 en soms 2 paarden te doen ..
Maar voor het jaar erop moet ik nog een oplossing zoeken ..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:04

dubbelpost