Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Alytje schreef:Idd in de wei zetten
vlasta schreef:Alytje schreef:Idd in de wei zetten
misschien hebben hun geen weide ???

Ze moeten zelf de bixjes eruit proberen te halen ! Simpel en Goedkoop!:) Epona_ schreef:Hio!
Mijn paardje is nieuw, jong , en redelijk 'gevaarlijk'. Nah , je snapt het wel , met die electiciteits draden. Ik liet hem eerst 2-3 dagjes op een paddock met een stal er aan zodat hij went aan de omgeving
) 

Myra1 schreef:Epona_ schreef:Hio!
Mijn paardje is nieuw, jong , en redelijk 'gevaarlijk'. Nah , je snapt het wel , met die electiciteits draden. Ik liet hem eerst 2-3 dagjes op een paddock met een stal er aan zodat hij went aan de omgeving
Maar waarom zou je voor 2-3 dagen een verveeloplossing willen hebben? Beetje vreemd, in die 2-3 dagen valt weinig te regelen en als hij daarna lekker de wei op kan is het bovendien overbodig.
Ik heb trouwens voor de nachtelijke winteruurtjes die mijn paard helaas wel in haar stal door moet brengen een voerbal met biks er in. Is ze lekker lang mee zoet!
(trouwens, de reactie van mensen: misschien heeft ze geen wei... Als je geen wei hebt, waarom heb je dan een paard)