Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vera23 schreef:Ja ik denk ook wel dat ze het leuk vind maar vind het zo erg dat ik er zelf niet meer elke dag heen kan....heb wel al een verzorgmeisje....maar waarschijnlijk moet ik er dan nog 1 bijzoeken.....dan heeft ze 3 mensen die haar doen ...dan lijkt het net een manege pony.....is dat niet zielig dan....?
russel schreef:vera23 schreef:Ja ik denk ook wel dat ze het leuk vind maar vind het zo erg dat ik er zelf niet meer elke dag heen kan....heb wel al een verzorgmeisje....maar waarschijnlijk moet ik er dan nog 1 bijzoeken.....dan heeft ze 3 mensen die haar doen ...dan lijkt het net een manege pony.....is dat niet zielig dan....?
Je moet niet te gauw denken dat iets zielig is. Paarden wennen snel aan een nieuw ritme en als er die dag niemand komt is niet erg, ze staat toch buiten? Wat is zielig? Vraag je dat eerst eens af. Zielig als paarden slecht verzorgd worden, geen hoefsmid zien en hele slechte hoeven waardoor ze bijna niet kunnen lopen, hele dagen op het hok staan weinig te eten krijgen, slecht lichamelijk behandeld worden, zo ken ik er nog wel een paar. En ook daar passen paarden zich op aan.
Als hij helemaal alleen in het land komt te staan en in een hoekje gaat staan te verpieteren, dat is zielig, maar dan koop je toch voor een paar tientjes een shet erbij, als hij alleen staat?
Is het die vos?? Leuk paard hoor en die witte is ook een mooierd
Nu is hij naar mijn idee nog gelukkiger ook dan op die manege.
friesiszwart schreef:Ik zou beide paarden dan verhuizen naar de andere stal.