hoe invlechten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AH_scim

hoe invlechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 20:46

Geen idee waar het hoort. Ik weet ook niet of het er al is..

Maar hoe moet je de staart van een pony invlechten?

Hoe kun je een matje maken?

En hoe een hengstenvlecht?

Ik wil graag oefenen Knipoog

secricible

Re: hoe invlechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:45

De staart van je pony moet je gewoon invlechten, zoals je normaal haar ook invlecht.
Ik pak meestal aan beide kanten bovenaan een plukje en daar doe ik een elastiekje omhene. Dan heb je een middenplukje. DAar doe je dan een plukje via links en een plukje via rechts overheen (gewoon normaal vlechten), dan pak je weer links en daar doe je nog wat haren (niet teveel) van de staartwortel bij. Hetzelfde rechts, enz. enz.

Een matje maak je door eerst allemaal staartjes te maken, die naar beneden wijzen, en ieder staartje in 2 delen te verdelen, dus deel 1a en 1b, 2a en 2b, 3a en 3b enz. enz. Dan pak je steeds de a en b bij elkaar, maar dan bijvoorbeeld 1b en 2a, 2b en 3a enz. enz.

Een hengstenvlecht maar je op dezelfde manier als een staartvlecht, maar dan vlecht je maar aan 1 kant in, namelijk aan de manenkam.

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:43

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 14:37

wow,, die zien er mooi uit het mstje begint goed Lachen maar de staart en de hengsten vlecht lukken echt niet... hengstenvlecht in spiegelbeeld is leuk Lachen