nou, bedankt voor tips maar het mag dus niet van gemeente. In buitengebied mag niks geplaatst worden, ook al in het verplaatsbaar, mag gewoon niet. mocht verder ook geen schutting plaatsen ( doe toch, moet toch echt iets van beschutting zijn vind ik). Nou gemeente bedankt, vergunning gaven ze ook niet, ik hoefde niet eens te proberen. In elke geval bedankt voor jullie reacties, nu weer probleem erbij. Wei is heel nat in winter ( staat zelfs riet tussen t gras zag ik net) en wilde anders opo stal houden inw inter,. gaat dus niet nu,. en ben al zo hard aan zoeken, iedereen in buurt al gevraagd, alle boeren afgegaan, niemand heeft wat. Zelfs op maneges in buurt is geen plek voor 3 paarden in winter, hebben stallen dan zelf nodig, en waar ik wel terecht kan is het onbetaalbaar. bah bah, vandaag paarden verhuisd, door trailerangst van Nikita hebben we maar gereden, 4,5 uur later waren we er ( alleen gestapt). Erna paaltjes uit weiland gehaald, stoeptegels van poetsplaats weggehaald en de stroomdraad opgeruimd. Moet nog gedeelte van paaltjes, maar kreeg die er nu niet uit, is te droog en hoop dat vanavond flink regend en dat morgen na werk gelijk los komen. Ik ben kapotmoe, hjeb overal spierpijn en ben bekaf. wat ene gedoe zeg