Wij zij bezig met het bouwen van een stal. We maken alles zelf maar ik kan nergens degelijk hang en sluitwerk vinden voor paardenstallen. Wie weet waar dat online of in de buurt van Eindhoven Roermond te vinden is?
Ik weet niet of je precies hier naar op zoek bent maar Royal Horse Outlet verkoopt grendels voor deuren te sluiten. Ook verkoopt ze mooie messing ringen om een paard aan vast te zetten of om iets aan op te hangen.
Kijk even op de website www.royalhorseoutlet.com bij categorie diversen dan zie je ze vanzelf staan.
jammer genoeg geen paard proof sluitingen... Ik zoek van die dikke gegalvaniseerde schuiven (als het kan met een extra klepje).. We hebben namelijk hele grote deuren die uit 4 delen bestaan...
friesiszwart
t is er allemaal wel bij de landelijk bekende winkels, maar dan in uitvoering om een hamster in zijn kooi te houden. Benieuwd wat die stallenbouwer je mailt. Ik zag nl geen assortiment en ook geen prijzen.
Wij kopen al het degelijk hang en sluitwerk (wat we ook wel nodig hebben met die slopers van ons) in Weert bij de Isidorus, een soort van grote boerenbond. www.isidorus.nl