Gister werd ik gebeld dat mijn paardje in de sloot lag. Na 5 minuten werd ik alweer teruggebeld dat ze er weer uit was. Na het eten ging ik kijken en was ze natuurlijk vies en zwart. Verder had ze een flinke wond op haar buik die gelukkig niet diep was en nog wat kleine schaafwondjes..
Goed afgesproeid en gedesinfecteerd en de wei weer in.
Ik nam eigenlijk aan dat ze er wel geschrokken van was en het dus niet nog een keer zou doen, maar wat blijkt nou: Vanmiddag werd er weer gebeld dat ze in de sloot lag. Me vader er snel heen (ik was niet thuis) en ze was er alweer uit voor hij er was. Weer een beetje nat en wat hele kleine plekjes maar verder gelukkig niet ernstig. Ze lag er weer precies op dezelfde plek in..
Ik vraag me nu dus echt af wat er met haar aan de hand is!
We hebben nu een stuk draad ervoor gehangen en vannacht saat ze in het andere land.
Heeft iemand hier ook zo'n raar paard of hebben jullie een idee wat het kan zijn? Zal ze soms afkoeling zoeken? Of horzels willen vermijden? Het lijkt me namelijk niet dat ze erin is getrapt ofzo. Dat had anders eerder moeten gebeuren toch? Ze zijn echt wel vrienden de paarden en spelen alleen met elkaar..
Ik ben benieuwd..