Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LiSSy schreef:ik spuit na het rijden iig altijd de benen af, met dat warme weer ook helemaal en als het zo heet is als van de week ga ik er niet eens met een zweetmes over.
maar ik moet wel zeggen dat ik zelfs met dat hete weer ik met lauw water afspuit
zo doen ze dat met de endurence altijd Nimmedor schreef:LiSSy schreef:ik spuit na het rijden iig altijd de benen af, met dat warme weer ook helemaal en als het zo heet is als van de week ga ik er niet eens met een zweetmes over.
maar ik moet wel zeggen dat ik zelfs met dat hete weer ik met lauw water afspuit
je moet er juist wel met het zweetmes overgaan want daardoor koel je je paard af, best is zelfs een paar keer herhalenzo doen ze dat met de endurence altijd
Nimmedor schreef:LiSSy schreef:ik spuit na het rijden iig altijd de benen af, met dat warme weer ook helemaal en als het zo heet is als van de week ga ik er niet eens met een zweetmes over.
je moet er juist wel met het zweetmes overgaan want daardoor koel je je paard af, best is zelfs een paar keer herhalenzo doen ze dat met de endurence altijd
zo doen ze dat met de endurence altijd
zoek ut maar op
Nimmedor schreef:LiSSy schreef:ik spuit na het rijden iig altijd de benen af, met dat warme weer ook helemaal en als het zo heet is als van de week ga ik er niet eens met een zweetmes over.
Sjonniej schreef: