russel schreef:Hoe groot is het weiland, hoe afgezet, wie doet onderhoud aan weiland, is er water, hoe ziet de stal eruit, buitenbox? hoe groot,wie doet uitmesten, sta je op stro of ander, hoe vaak wordt er gevoerd, wie zet de paarden buiten en binnen, ook in de winter? Hoeveel hooi en bix en hoe vaak krijgen ze dat, ook in de zomer of alleen in de winter?
Nog we wat vraagjes die de prijs van je stal beinvloeden.
Ze hebben veel stukjes weilanden,, achter de stal. naast de stal. voor de stal.. allemaal in stukjes afgezet, maar groot genoeg voor 4 paarden..
het is met houten paaltjes en met stroompaaltjes afgezet. nou onderhoud aan weiland word niet veel gedaan. bijna nooit om eerlijk te zeggen. ja er is water. de stal ziet er mooi uit, ik denk zown 3x3 dat de stal is,, buiten op 1 van die weiland is inloopstal van 6x6 ongeveer, het is een binnen stal geen buitenbox.. ik mest zelf uit.. ik sta dan op zaagsel.. 2 keer per dag word gevoerd,, die vrouw zelf kan de paarden allemaal binnen brengen want het is net achter de stal.. 1 kilo bix per dag en 2 plakken hooi per dag,, maar ik denk zelf iets minder en in de winter iets meer, omdat ze de heele dag op de wei staan,, en die andere paarden krijgen ook niet veel hooi.