Fotoshoot --> Wie heeft tips voor toiletteren paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Fotoshoot --> Wie heeft tips voor toiletteren paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 09:30

Aangezien mijn paard een wondje bij de singel heeft worden het geen rijfoto's.
Toch nog een fotoshoot in het bos, standfoto's. Wel of niet invlechten? Wel of geen bandages? Hoe moet ik eruit zien? Morgen om 12 uur is de shoot.

Zelf wil ik voor natuurlijk gaan, en grootser uitpakken zodra de foto's onder het zadel gemaakt worden.

Iemand nog tips? Suggesties? Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-07-06 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

Zilly

Re: Fotoshoot -->

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:14

Voor de 'mooi' zou ik wel je paard vlechten, bandages zou je ook wel kunnen doen, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg mooi. Vooral als je paard aftekeningen heeft op de benen...
Tsja en voor jezelf Verward Dat hangt een beetje van je persoonlijke smaak af, of gewoon in een mooie passende rij-outfit, of gewoon 'normale' kleding aan.

Succes met de shoot Ja

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 12:38

Hij heeft inderdaad al witte beentjes, dus het zou overbodig zijn witte bandages. Dan vlecht ik hem denk ik in. De shoot zal wel lukken, vriend van me heeft een spiegelreflex camera, fotoshoot gratis ! Haha!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 12:44

ik zou idd alleen vlechten Ja
ga je ons ook een paar mooie foto's showen dan Bloos

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:28

ik zou vlechten, benen wassen, goed poetsen en witte bandages (ook als hij al witte benen heeft, geeft een rustiger beeld) om en in plaats van het halster het hoofdstel om doen

Riemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:21

je moet gewoon doen wat jij het mooiste vind natuurlijk!! Als jij de paardje liever zonder al die poespas ziet, zou ik gewoon lekker een schoon paardje doen en voor de rest lekker niets

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 00:26

Perla schreef:
ik zou vlechten, benen wassen, goed poetsen en witte bandages (ook als hij al witte benen heeft, geeft een rustiger beeld) om en in plaats van het halster het hoofdstel om doen

Deze dressuurtrut is het helemaal met je eens, voor een shoot halen we alles uit de kast! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 08:53

Als het gewoon een 'normaal' paard is en geen Fries ofzo zou ik zeggen; van top tot teen toiletteren Haha!
Benen in de was zetten, witte bandages erom heen, heb je een leren halster? In de poets en om! En als je een mooi hoofdstel hebt, hetzelfde natuurlijk.
Invlechten etc. Tis een leuk klusje en met resultaat, al zeg ik het zelf Haha!

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 09:11

Jaike schreef:
Perla schreef:

Deze dressuurtrut is het helemaal met je eens, voor een shoot halen we alles uit de kast! Haha!

haha Haha!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 14:27

Aangezien weinig tijd. Roes uitslapen van een jaarlijks feest in onze stad. Hebben we het paard heel snel ingevlochten, staart snel uitgeplozen, ingesprayd met antidaas, en toen het bos in. Hij wou niet stilstaan, hij vond het geluid van de camera helemaal niks. Later ben ik erop gaan zitten.... hij was werkelijk waar woest... (zadel er wel op, het wondje was volledig geheeld) En toen ging hij op de achterbenen! Hij heeft er wat foto's van geschoten, het was echt super hoog. Hij wou zowat de fotograaf omver lopen, hield hem de hele tijd in de gaten.

Volgende keer maar rijfoto's! Knipoog

Foto's komen morgen wel ITP te staan. De steigerfoto is al binnen, maarja ik hou jullie nog even in spanning! Knipoog De foto's zijn gemaakt door een vriend van mij, die heeft een spiegelreflex camera en moet nog veel ervaring opdoen met paardenfotografie. Dus niet alles is even goed, maar dat maakt mij niet uit.