Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)) Dan wordt ie ook even lekker bij de hals en waar het zadel heeft gelegen + de benen afgespoten en dan maar weer lekker aan de hand droogstappen en hup de wei weer op
Vinden ze heerlijk!! *voorals ze nog mogen rollen ook
* Was laatst zo leuk, had hem even lekekr afgespoten ga hem uitstappen en ja hoor wat doet meneer: "Plof" in het zand
en maar rollen..
blijft ie later ook nog lekker liggen ook *hihi* wat hebben wij daar heerlijk gelegen/gezeten in dat zand
hihi **maar wel voordeel dat ze in het gele zand rollen i.p.v. dan zwarte wat in de wei licht..
** ((bij de in/uit gang)) **Na die tijd even met borstel over heen en hij is weer schoon 

**
Sjonniej schreef:Joehoe?? Ik weet niet of je op de Noordpool woont ofzo.
maar als jij 25 graden nog niet warm vind zou ik de dokter maar eens bezoeken.

Urielle schreef:Sjonniej schreef:Joehoe?? Ik weet niet of je op de Noordpool woont ofzo.
maar als jij 25 graden nog niet warm vind zou ik de dokter maar eens bezoeken.
25? Mijn autothermometer gaf gisteren als buitentemperatuur 32.5 graad aan en vanmorgen toen ik naar stal reed om 10 uur was het al 30.5 graad.
Veel warmer dan dit gaat het niet meer worden hoop ik, zou graag mijn paard weer eens aan het werk zetten...

Charloepy schreef:mja, lauw water is het niet echt. Het is stads water, uit de kraan met een tuinslang aangesloten.
Maar goed, het zal niet voor vandaag zijn , ik zag net dat ze een wond heeft op haar voet en ik ga ze nu niet wassen, dat zal pijn gaan doen denk ik.
).