iemadn uit gellicum?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

iemadn uit gellicum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 16:10

Kennen jullie A.J. v.d. Hoef uit Gellicum?
Hij heeft mijn oude pony gekocht en verkocht weten jullie of hij een site heeft of een email?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 20:33

hoi,
Ik ken hem! Hij handelt in paarden en pony's heeft geen internetsite, ook geen emailadres (voor zover ik weet) tel nr;0345 -681785, ik vind hem een betrouwbaar persoon en ken een aantal paarden die via hem gekocht en verkocht zijn (oa. mijn eigen paard) Ik hoor het wel als ik je verder moet helpen
succes!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 14:53

Mijn pony is daar naar toe verkocht maar ik kan haar nergens meer vinden. Hij heeft me toen en nummer gegeven die heb ik gebeld. Dus ik helemaal naar de achterhoek gereden was het en hele andere pony.
Erg teleurstellend. Ik dacht via de site in contact te komen met mensen die bij hem wel eens wat gekocht hebben vandaar.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:15

tjee he, da's lu.... voor je zeg! Boos! ik weet dat hij veel verkoopt en af en toe een warhoofd is, maar toch dom dat die mensen jou ook voor niets naar de achterhoek hebben laten rijden, bel hem gewoon nog eens joh! gewoon proberen! succes!
(ps. maaruh....wij zijn ook eens naar een paard gaan kijken die verkocht was........SPIJT!!! Boos! hadden we dat maar nooit gedaan, het arme dier stond tot de kogels in de mest in een donkere veel te kleine stal....) wij gaan dus nooit meer kijken,weg is weg is pech!) hoeft gelukkig niet altijd zo te zijn, maar je zult het net hebben..........