Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

een binnenbak is toch wel handig in de winter
Lisa_Melody schreef:Liever een goedkopere stal. Want als de paarden veel buiten komen, goed te eten krijgen, en een buitenbak is en een beetje een behoorlijke buitenrij omgeving ben ik al tevreden.
Al die luxe dingen als solarium, stapmolen etc. gebruik ik toch niet.
Maar mijn ervaring is dat de goedkopere gezelliger zijn, niet zo van "kijk mij".
ik sta op een stal en betaal 140€. de paarden staan van 10.00 's morgens tot 18.00 's avonds lekker op de wei. we hebben een 20 x 40 buitenrijbaan, een springtuin van ong. 70 x 70 met hindernismateriaal, en we hebben een renbaan van 650 meter lang. ook hebben we een wasplaats en de binnenbak wordt gerealiseerd

loutjuh schreef:en over welke prijzen praten jullie als je het over een luxe stal hebt?!

loutjuh schreef:en over welke prijzen praten jullie als je het over een luxe stal hebt?!
), paard staat op stro (krullen is iets duurder) en staat echt tot zijn knieen in het stro en altijd schoon, 2x daags voeren (basis- of sport), 1x daags wortelen, 1x per week slobber, wordt dagelijks buiten gezet en binnengehaald naar keuze paddock of wei en alleen of samen, onbeperkt ruwvoer (indien gewenst ook op paddock bijgevoerd), dekens gewisseld en beschermers omgedaan, een binnenbak 20 x 40, drie buitenbakken 20 x 60 waarvan 1 wedstrijdring en de andere all weatherbodems met gewone omheining en licht, longeercirkel, trainingsmolen, solarium (zonder muntsysteem), spuitplaatsen, kantine en terras met gratis thee en koffie en de rest voor een redelijk prijsje. Alles is verder te vragen en te regelen en ik kan me niet indenken wat ik verder nog te wensen heb op stal. Er zijn overigens ongeveer 20 pensionboxen dus je hoeft nooit te wachten om te kunnen rijden of longeren of los te gooien want er zijn meer facaliteiten dan klanten
. Echt een heerlijke stal en zijn geld meer dan waard!