Hoeveel kost een paard inrijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lessien_2810

Hoeveel kost een paard inrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 13:36

Hallo Allemaal!

Ik kreeg gisteren een aanbod of ik op een haflingermelkerij een paar haflingers in wilde komen rijden. Ik heb er wel genoeg ervaring voor, dat wel...maar ik snap niet precies waar je moet beginnen en moet eindigen, heeft er iemand tips voor mij?

Alvast bedankt Knipoog

Lessien_2810

Re: Hoeveel kost een paard inrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 13:36

ohja en wat de prijs is, want die meneer vroeg hoeveel ik ervoor wilde vragen...maar daar heb ik dus ook niet veel verstand van. Iemand een schatting?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 15:31

Wat kunnen de paarden? Kunnen ze een halster om, kunnen ze meelopen, hoe reageren ze op stemcommando's, is er al mee gelongeerd?

Inrijden is meer dan alleen een zadel erop en rem en stuur erop zetten. Met inrijden ben je zeker een maand bezig, als niet langer. Hoe ver doorgereden wil deze Haflingermelkerij de paarden hebben?

Kosten voor beleren van een paard kunnen verschillen. Als jij er heen gaat en daar de paarden gaat rijden die verder daar op stal staan, hoef jij de kosten niet te betalen voor voer en strooisel. Wat de gangbare prijzen zijn voor iemand die ze dat leert weet ik niet. Maar ik krijg de indruk dat ze er goedkoop iemand voor willen hebben. Ik heb per maand voor mijn merrie 230 Euro betaald, merrie is een aantal maanden in training geweest zodat de basis er goed inzat.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 17:46

hier in de buurt zit iemand en die doet het erg netjes, kost 15 euro per dag. meestal is hij er een maand mee bezig.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:36

het licht er helemaal aan hoe je m ingereden wilt hebben.. ik weet zelf geen prijzen