Jol. Een container is verplaatsbaardus dat mag toch gewoon? Ik heb er ook aangedacht om die te halen, maar moet ik er al 2 hebben en die dingen zijn duur!!!!
Voor schuttingen in een L neerzetten heb je geloof ik geen vergunning nodig, naar met 3 zijden wel?? Ik ga anders eens langs de gemeente en anders gek ik het erop, Buren hebben zelf paarden dus daar krijg ik geen problemen mee, andere hoek is speeltuin waar ik werk, ook geen problemen mee. ben alleen bang omdat je vanuit een zandpaadje waar tractors rijden het wel te zien is wara ze staan. De schuilstal die ik nu heb moet weg, en die is fijn in een hoek geplaats tegen een schuur aan met struiken eromheen. Zelfs vanuit d elucht lijkt net od dat bij de schuur hoort. Eigenaar van wei wil die afbreken omdat hij d eruimte nodig heeft. Bijan de zelfde plaats uitoeken is geen optie, aan andere kant van wei staat al een schuur en dara moet ik het nu maar me edoen, maar die is fijn voor stro en hooioppslag ( de mijne naast stal moet ook weg). Wilde daarom al bij die schuur nieuwe schuilstallen neerzetten. wat makkelijker met voeren ed