Nu de laatste paar weken, haal ik mijn paarden telkens helemaal onder de wondjes binnen, met name Binky dan. En Romeo heeft helemaal niks. Nu ben ik een keer op gaan letten en zie ik dat Romeo mijn paardjes de hele tijd aan het opjagen is en ze aan het bijten is met name toch ook weer meer richting Binky dan richting Koss.
Nu worden de wondjes steeds erger. Maar zelf denk ik doordat het komt dat Romeo totaal geen beweging krijgt. Mn pa zn vriendin doet er niks mee, omdat ze druk is met de baby en ik mag er niks mee doen omdat het op natuurlijke manier moet gebeuren. (het paardje mag geen bit in, geen zadel op etc etc). Dus ik denk dat hij zn energie uit laat op mijn paarden. (en staat ook al bijna 2 jaar stil)
Ik kan hem ook niet apart zetten omdat ie dan dwars door het draad heen rent en op stal sloopt hij alles, als hij alleen staat.
Het wordt nu wel erg frustrerend, omdat mijn paardjes er steeds gehavender uit komen te zien en nu kan ik ook niet rijden, omdat Romeo, Binky gebeten heeft waar het zadel moet liggen.
Heeft 1 van jullie iets soortgelijks meegemaakt of weet iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt