Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
> Ik had al jarenlang last van pijn in m'n heup. Zo erg zelfs dat ik de huisarts ooit heb geinformeerd naar een kunstheup
. Na heel wat onderzoek en 2 jaar fysio zei m'n arts dat ik er maar mee moest leren leven. Toen hoorde ik viavia over een magnetiseur in de buurt. Ik ben er maar naartoe gegaan met de instelling "slechter kan het er niet op worden". Ik ben toen iedere week 1 keer behandeld en na een paar maanden had ik geen klachten meer. Nu inmiddels 10 jaar later is de pijn nog steeds weg. Ik ben er blij mee dat ik de stap toen genomen heb. Na de hele toestand leerde ik mijn vriend kennen en wat bleek hij en zijn moeder kunnen ook magnetiseren. Heerlijk als ik weer eens last van m'n rug heb
. En by the way, Reiki is ook heel goed voor klachten met je dieren.
ruikt ook nog lekker
) Werkte ook heel goed, mijn paard stond na een paar min uitgebreid te gapen }> }> Zo ontspannen werd ze ervan. Dat helpt om de energie banen te openen zegmaar, de energie gaat dan weer goed lopen, zoms kan je zlef ook voelen dat bij een kwetsuur ofzo, die plek kouder aanvoelt
Wat dus heel goed mogelijk is

Tsja, daar gaat mijn theorie dan!!!, nou mischien zijn er lezers die wel een teefje hebben, hebben die er wat aan. Maar die boekjes zijn echt heel leuk en lerzaam, ik vind aromatherapie ook minder zweverig als bach }>