Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Dan gingen er al snel zo'n 4 of 5 pakken per week per paard door en dan kan 1 baal vlas per paard per week gemakkelijk uit.. Het ligt er dus een beetje aan hoeveel stro je nu gebruikt. Strooi je nu 1 baal per week op, ja dan is vlas een bult duurder maar als je nu veel stro opstrooit valt het erg mee. Ik geloof dat wij per pak iets meer dan 7 euro betalen maar dat weet ik niet helemaal zeker meer..
eruit zodat de stal er schoon uit blijft zien, want dat vind ik het enige nadeel dat een stal met vlas er snel vies en donker uitziet.

dirke schreef:je moet met vlas wel een onderlaag kweken (een soort potstal) want anders is het erg glad op de bodem.

Maris schreef:Voor het zicht viezere stal in vergelijk tot elke dag schone stal met stro = nadeel
Elke week eruit halen ? Hu ? dat hoort toch niet ? Dan staat je paard ook wel op een dunne laag vlas toch ?
anne_kaszmir schreef:Maris schreef:Voor het zicht viezere stal in vergelijk tot elke dag schone stal met stro = nadeel
Elke week eruit halen ? Hu ? dat hoort toch niet ? Dan staat je paard ook wel op een dunne laag vlas toch ?
mijn stal ziet er schoner uit dan met strooisel (strooisel krijgt hij voor elkaar 1 baal in 1 dag egt zwart te hebben rondjes lopen water knaaien alles er op en er aan) dus strooisel geeft niet altijd een schoner stal.
klopt het hoord niet om het er elke dag uit te halen... maar hij staat niet op een dun laagje tog zeker wel 10cm dik over de hele stal genomen.. weet niet hoe groot jullie pakken zijn? (wij hebben 2 maten)
Maris schreef:Voor het zicht viezere stal in vergelijk tot elke dag schone stal met stro = nadeel
Tuurlijk ziet een heerlijk opgestrooide strobox er altijd mooier uit. Maar vlas is toch schoner (mijn schimmel is daar het bewijs van
)Maris schreef:Ecobodem, wordt dat bij jou in de buurt verkocht ? Of brengen ze dat door heel het land ?
Er zitten hier in de buurt namelijk maar 2 fourages handels die allebei maar 1 soort vlas verkopen ( dacht ik ). Weet het merk even niet uit mijn hoofd.
Ben jij tevreden over ecobodem ?

Maris schreef:En die aanbieding is dus nu voor linabox ? = 4,82 per baal ? En dat wordt dan door heel het land thuisgebracht ?

Maris schreef:Oei, we hebben alleen niet zoveel ruimte, voor 5 pallets ......
En die 105 balen voor 2 paarden. Staan die 2 paarden dan iedere nacht op stal ? Of ook dag en nacht buiten ? dan wordt het nog goedkoper .......
Maris schreef:Wat zijn nou de verschillen in prijs ? Ik heb al 4,82, 5,70 en 7 euro per baal gehoord ! Scheelt het zoveel per merk ? Of zit t hem in het volume per baal ?