Hoi,
Ik ben sinds 21 mei in het bezit van een tinker hengstje hij is 11 juni 1 geworden. Ik had echt een super leuke stalling en een mooi landje. Er staat nog 1 meid met een jaarling tinker en ze staan samen op de wei. Nu is het probleem dat het totaal niet boterd tussen die meid en mij. Ik zal niet in details treden maar kom elke keer over mn toeren thuis als ik bij Odin ben geweest. Ik ben gek op mn paard maar ik ga echt met tegenzin naar stal omdat ik dan haar weer tegen kom. Het is zelfs nu zo erg dat ik altijd eerst kijk of zij er is en als ze er is ik weer terug naar huis ga en later wel weer eens ga kijken of ze al weg is om vervolgens naar Odin te gaan. Ik lig al nachten wakker omdat ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen. Ik wou t plekje niet opgeven omdat ik het ook gevonden heb en zij er later eigenlijk is bijgekomen maar ik denk niet dat zij weg zal gaan. Ik ben nu op zoek naar een stalling het liefst in pernis. Het hoeft helemaal niet veel te zijn als ik maar een stal heb en een weilandje. Stromend water en licht heb ik nu ook niet dus dat maakt ook niet uit.. Als iemand iets weet of een tip of wat dan heeft alles is welkom...
Groetjes