verandering van kleur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bayaatje

verandering van kleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 12:07

hoi,
ik heb nu ongeveer een maand of 8 een mini paard. nu heb ik ze ongeveer een week of 2 geleden geschoren omdat ze nog volledig in haar wintervacht stond en er ook maar geen haartje loste. ik heb lijnzaadolie geprobeert,maar ook dit hielp niet, toen heb ik de dierenarts laten komen om haar te onderzoeken op eventuele medische problemen waardoor ze niet in haar zomervacht kwam, de dierenarts heeft me toen aangeraden om haar te scheren, ben ik niet echt voor, maar het beestje had enorm veel last van haar dikke pels. nu wat ik een aantal dagen geleden ontdekt heb voor ze geschoren was ,was ze vos met wit gevlekt. ook vlak na het scheren had ze deze kleur. nu was ik ze aan het poetsen en zag dat de vlekken op haar benen een donkerkleurige palominokleur hadden en de vlekken op haar lijfje allemaal witte haren hebben? zou dit een schimmeltje worden of is dit normaal wie o wie kan mijn vragen beantwoorden

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 12:25

maak er je geen zorgen over
mss een Roan? hoewel ik niet weet of dit bestaat in bont
het is trouwens een schatje! (ff in je profiel gespiekt) die haf is ook erg leuk!

bayaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 12:29

van uitzicht ziet ze er enorm onschuldig uit, maar het is een duiveltje

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: verandering van kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 07:07

Is gewoon door het scheren. Pony is absoluut geen schimmel.

prii

Re: verandering van kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:50

Het is nog een jong paardje, dus wie weet veranderd ze daardoor wel van kleur Lachen
Het kan natuurlijk ook gewoon door het scheren komen