Gevaarlijk voorwerp in wei..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Gevaarlijk voorwerp in wei..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 06:29

Hallo,

Ik had al ooit een topic gemaakt over een veulen dan 24/7 in de wei staat. In dat topic hebben bokkers verteld dat het geen kwaad kon, afijn..

Nu is het volgende probleem, er ligt een witte "bak" in de wei, een soort doos, alleen dan van plastic. Het ligt er echt middenin, en tot mijn schrik zag ik dat er een gat in zit van een paardenhoef, Zou het kunnen zijn dat ze erin zijn gaan staan?

Nu kan ik naar de eigenaar van de paarden gaan, maar dat durf ik niet goed, De eigenaar heeft zelf ook nog 10 shetlanders die ook 24/7 in de wei staan, met allemaal planken en spijkers in de wei enzo.

Moet ik met de eigenaar gaan praten? of zelf proberen dat ding weg te halen? (Wat moeilijk zal gaan want hij ligt in het midden van de wei)

jomaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 06:37

Heel erg lief van je dat je het beste voor heb met andermans paarden. Maar als je overal bij iedereen alles uit de wei moet gaan halen wat er niet in thuis hoor, dan ben je nog wel even bezig. Neem aan dat je eigen paard er niet bij staat, dan kan je die mensen aanspreken.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 07:52

Als het niet jouw veulen is/shetlanders zijn, dan zou ik het gewoon zo laten.
Die man moet het zelf weten.

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:10

Als het niet je paard(en) zijn, dan zou ik er maar niks van zeggen, heeft geen zin, en geeft alleen maar kwaaie gezichten...

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:16

Als je de man goed kent en het zijn niet jouw pony's kun je mischien voorzichtig vertellen dat die planken met spijkers gevaarlijk zijn,,(niet aanvallend gewoon een tip voor hem)(mischien kun je nog aanbieden mee te helpen ?) en je er verder niet mee bemoeien..
Als jouw paard er tussen staan zou ik het er zeker uithalen

soniep

Re: Gevaarlijk voorwerp in wei..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:13

ik zou je er niet bemoeien het zijn de paarden van die man en je krijgt dan alleen maar ruzie ervan meestal.
Als het echt te gevaarlijk word of je ziet at de paarden er wat van opgelopen hebben zou ik wel contact opnemen.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 11:15

Oke, ja ik zie nergens wondjes ofzo bij de paarden, dus ze zullen er wel voor uitkijken, maar wilde jullie mening even weten