wie is er weleens terug verhuisd naar vorige stal??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mexxuna

wie is er weleens terug verhuisd naar vorige stal??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 19:51

4 jaar geleden ben ik verhuisd met mijn paarden van een boer naar stal noordeneind, omdat ik hier zou gaan werken, en met anda's ging werken samen met femke.
Na een jaar ben ik weggegaan bij femke, en gingen mijn paarden naar en andere stal (***** sterren), met alle benodigheden die je je maar kon bedenken.

Nu kwam ik vandaag de boer tegen op wedstrijd, en hij vertelde hoe erg hij mij wel niet miste enzo, en dat ik zo hoog bij hem stond, dat ie het erg vond dat het zo gelopen was bla bla bla..
Ik vond t wel sneu voor hem, maar ik heb op alle stallen een superleuke tijd gehad.

Nou zit het zo, ik zit hier met 2 shetlanders die ik MOET verhuizen, en dat kan dus bij die boer, maar ik durf niet zo goed terug (hoe graag hij het ook wil), ik ben een beetje bang voor de reacties van de klanten daar.. ik kom nu namelijk van een 5sterren pensionstal af weer teruggekrabbeld naar hier.
Of moet ik hier sch*jt aan hebben en gewoon die shetten daar neerplanten??

Wat vinden jullie?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:55

Gewoon gaan, het gaat om jou en je paarden, die belangen staan voorop.

Rivjenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:56

ik ben ook wel eens ergens weg gegaan en later weer teruggekomen.
Geen probleem, alleen maar leuke reactie eigenlijk.
Als ik jou was zou ik het gewoon doen

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 19:59

In dit soort gevallen ben ik echt een watje..
Toen ik weg was gegaan kwamen er ook meteen reacties van: we waren hier niet goed genoeg, het moest weer zo nodig beter en duurder bla bla..
maar dat is absoluut niet waar!!
Ik wil gewoon het beste voor mijn diertjes, en mijn shetten hebben momenteel gewoon land met een stalletje nodig, en dat kunnen zij mij bieden.

Vandaag heb ik wel op concours gewoon zitten kletsen met alle stallers daar, er zijn er veel bijgekomen, je hoort veel verhalen, maar dat neem ik met een korreltje zout.

Ik voel me er alleen zo banketstaaf over..

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:04

Ikzelf niet want ik heb een stal, maar wel 2 klanten die me uiteindelijk toch niet konden missen.Ben trouwens wel blij dat ze weer terugkwamen want ik miste hun ook een beetje.....

_sjors_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:47

Ik ben ook teruggegaan naar mijn vorige stal. Had ik dat maar veel eerder gedaan, mijn paard is er echt van opgeknapt dat hij weer op zijn oude stekkie staat. Hij ziet er weer 10 keer beter uit, dus blijkbaar vond hij het niet zo leuk dat ik hem van zijn vertrouwde plekje had weggehaald.
De reacties waren ook alleen maar positief dus dat was ook erg leuk. Ben alleen maar blij dat ik hem terugverhuisd heb.

In jouw geval zou ik gewoon doen wat het beste is voor jou en je paard en niet bang zijn voor de reacties van andere mensen, want die denken het toch alleen maar beter te weten.

_rosita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:18

ik zou er gewoon lekker sch**t aan hebben
jij gaat voor het beste voor je beestjes toch? laat de mensen die dan eventuele roddels of commentaar hebben het dan lekker hebben...
misschien valt het uiteindelijk reuze mee, wie weet...

zelf ben ik niet terug gegaan, maar als ik de plek niet had gevonden die ik nu heb, had ik terug gegaan naar het adres waar ik daarvoor stond, dat was niet ideaal, maar ook vele malen beter en dat is wat telt toch?

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 11:13

Ik ga idd helemaal voor mijn dieren..
en in dit geval ook, over een uurtje haal ik de pony's op en gaan ze naar mijn oude stal terug!! het is echt een boerenpuinhoop, maar als ik eraan terugdenk hoe mijn paarden het daar gehad hebben, zullen ze het zeker goed krijgen, en daar gaat het om.

bedankt!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:15

Ik ben ooit terug gegaan en dat beviel hartstikke goed. Ik ben er ook niet met ruzie weggegaan oid, dat is wel belangrijk

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 19:57

Ik ben dus vanmorgen weer terug verhuisd, alles is goed gegaan.. ik heb geen pensionklanten gezien vandaag.
Mijn pony's hebben het erg goed, staan met nog een hengstje op de wei, ze spelen zich helemaal suf, en dat is leuk om te zien!

joyce B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:32

Ik ben ook terugverhuisd naar Andrew's eerste pensionstal.
Ik ging er weg omdat de bak vaak nat was en ik wilde de luxe van een binnenbak (en er was een erg onplezierig persoon op stal toendertijd). Ik ben er uiteindelijk teruggekomen een jaar later omdat we ons beiden niet goed voelden op die stal, en op de tweede stal Andrew zich niet prettig voelde toen hij op stal kwam te staan vanwege mok (hij stond toen dag en nacht buiten)

De pensionhouder was heel vriendelijk en heeft nooit vervelend gedaan over dat ik weg was gegaan en weer terugkwam.
De vervelende persoon was er al vertrokken en met de rest was het gewoon gezellig...
Nu heb ik al 3 jaar een gelukkige pony en omdat hij niet gezond is en ik met andere paarden train voor wedstrijden, mis ik de bak ook niet zo. Wel gaat hij einde van de zomer voor het laatst verhuizen. Hij komt dan bij huis te staan... Met paardengezelschap...

Dapper dat je de keuze hebt gemaakt! Hopen dat je pony's het er lekker naar hun zin blijven houden!

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:19

Ik ben sinds een aantal maanden ook weer terug op mijn oude plekkie, ben 4 jaar weggeweest daar, omdat ik verhuisd was en geen vervoer had.

Het is alsof ik nooit weggeweest ben

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 10:25

Bij mij voelt het nu ook wel heel vertrouwd, het is de zelfde puinhoop als tevoren!

Mijn rijpaarden blijven staan waar ze nu staan, en de boer begint nu al te zeuren wanneer hij mijn rijpaarden moet ophalen!
Heb hem al duidelijk gezegd dat die blijven staan waar ze nu staan.

Het ging immers alleen om deze 2 pony's...

ozzieozzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 02:28

Ook ik ben wel eens terug verhuist naar een stal. Helemaal geen probleem en omdat ik nog een paardje extra had heeft hij er gelijk een stal bijgemaakt

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:03

het ligt er helemaal aan met wat voor een rede je weg bent gegaan denk ik. Ik zou zelf nooit meer terug gaan omdat het voor mij geen voordelen heeft, dit is netzoals je bent weg gegaan omdat het niet liep op je vorige stal. als je het er altijd naar je zin hebt gehad, waarom niet!