Ik ga nu weer iets fanatieker springen (noujah, fanatiek, als je in een jaar 2 x gesprongen hebt is dit vrij fanatiek).
Ik wist al een tijdje dat mn houding met springen niet goed was, maar ohmigod, wat doe ik eraan? Op de manege kon mn instructrice me er nix over leren... Ik heb nu duz wel hulp met springen, en er wordt constant tegen me gezegd dat ik veel meer me mn handen naar voren moet gaan op de sprong. Dan probeer ik dat natuurlijk, ik doe echt mega mn best. Maar ik moet dan vannalles tegelijk (wat ik dus vroeger nooit heb geleerd, dus die automatische reflexen heb ik nog niet zeg maar
) Rustig wachten voor de sprong, genoeg druk geven, zorgen dat ik in de goede galop land, mn handen dus naar voren doen, mn benen aan me paard houden, en t belangrijkste: zien dat ik op mn knollie blijf zitten
. Maar als ik dus meer mn handen naar voren doe, vlieg ik zowat van mn paard. Ben ik nou zo raar?
Ik kan dus normaal prima blijven zitten, kan kilometers verlichte zit doen, etc. En ik heb zelfs mn benen aan mn paard. Maar wat moet ik hier nou weer mee? Want als t hoger wordt blijf ik dus echt niet zitten!!!