Ik kwam laatst tot de conclusie dat ik eigelijk wel erg weinig weet over EHBO bij paarden. Niet echt handig natuurlijk. Zo had Anouar twee teken, maar ik wist niet eens hoe een teek eruit zag. Weten jullie een duidelijk boek waar EHBO dingen instaan die je gewoon moet weten? Echt een duidelijk boek, waar geen onzin in staat. Dat ik dan een paar keer door kan lezen en het daarna op stal kan leggen zodat ik het erbij kan pakken.
En weet wel hoe teken eruit zien & wat voor nare ellende ze kunnen bezorgen. (Nooit eerst alcohol erop bijv. , maar na het verwijderen van de teek met tekentang) . Succes
ik vind eigenlijk dat je uit een boekje niet veel kunt leren ik heb zelf een ehbo cursus gedaan van 6 dagen en ik weet echt heel veel nu want ik vind ook dat je meer uit praktijk leertt dan van theorie ik zou eens op internet of waar dan ook kijken voor cursusen
Dat is absoluut waar. Maar mij komt het ook niet altijd even goed uit om een cursus van 200 euri's te volgen, voor de kleine dingetjes (zoals het verwijderen van een teek) of andere 'tips' is zo'n boekje altijd handig!