Iemand bekend met verzekeruzelf.nl?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

whoopylover

Iemand bekend met verzekeruzelf.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 20:40

Ik ben op zoek naar een verzekering voor mn paard+trailer, nu kwam ik via google op deze site uit www.verzekeruzelf.nl, heeft iemand ervaring met deze site/verzekering?
Ik weet niet wat ik er van moet denken, ze zijn niet duur (aka interpolis) maar zo goedkoop kan denk ik ook niet goed zijn, help?!

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 07:27

niemand?

Ninus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 10:34

Ze zijn niet duur, maar persoonlijk zou ik niet op deze manier een verzekering afsluiten.

Mijn tussenpersoon regelt alle verzekeringen en ik hoef alleen maar te zeggen wat ik wil. Ook bij vragen is het makkelijk, ik hoef niet uren in de wacht te hangen bij een maatschappij. Ik doe het al jaren zo en het bevalt prima

De premie is niet hoog, als ik jou was zou ik de voorwaarden even goed doorlezen, goedkoop is soms duurkoop

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 14:16

Waar ben jij verzekerd dan Superninus?

angelaxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:32

ik blijf dit even volgen.
ik kan alleen niet vinden of je je paard daar ook kan verzekeren voor ziektekosten, operaties eno

AniqueN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:43

Wij hebben een aantal dingen daar verzekerd en tot nu toe alleen maar erg goede ervaringen! Alle keren snel uitgekeerd gekregen, zelfs in een rare situatie (mijn broer met onze eigen auto de garage in gereden ).

Ninus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 19:35

Het doet er niet zoveel toe waar ik verzekerd ben whoopylover, je moet voor je zelf bepalen wat je zoekt in een verzekering, dat is belangrijker dan de premie. Vergelijk op een aantal sites het aanbod en kijk hoe de verhouding prijs/kwaliteit ligt.

Wanneer verzekeruzelf.nl biedt wat jij zoekt kun je via die site een verzekering afsluiten Ik vind het alleen een beetje summier en kan niet goed inschatten hoe de service is

Pivanti

Re: Iemand bekend met verzekeruzelf.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:12

Wij hebben een autoverzekering bij verzekeruzelf.nl Tja we hebben nog geen schade of iets dergelijks gehad, dus ik zou niet weten hoe de service is. Is inderdaad wel de goedkoopste verzekering ongeveer.