Iemand ervaring met rusthuizen voor paarden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

misz_me

Iemand ervaring met rusthuizen voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 14:41

Ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met een rusthuis voor paarden.

Heeft iemand zijn paard in zo'n rusthuis heeft staan en wat zijn de ervaringen hiermee?

Alsvast bedankt voor de reacties!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:07

het bijrijdpaard van siviabol staat op een rusthuis en ik meen dat calice er werkt/ gewerkt heeft, PB hen eens!

__inge__

Re: Iemand ervaring met rusthuizen voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 19:37

Paard van vriendin van mij staat er nu bijna een jaar, paard heeft het er heel erg naar zijn zin, aandacht, 'vriendjes', eten. Vriendin mag ook nog gewoon doen met het paard wat ze wil, mag altijd langskomen.
Paarden staan snachts in grote loop stal en overdag gaan ze met zn allen het land op.
Ze zijn erg tevreden!

SillyB

Re: Iemand ervaring met rusthuizen voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 21:05

Ik! Doei! haha nee ik sta niet op een rusthuis maar mijn oude bijrijdpaard wel. Heb eigenlijk geen idee wat je precies wil weten maar je kunt altijd pm'en Ja of hier reageren (kan de rest ook meegenieten)

Shoq staat in een koppel van rond de 15 paarden, van verschillende groottes en leeftijden. Ze staan in een grote weide met alles voorzien (Schaduw, plassen water, veel gras en ruimte) en er komt in ieder geval elke dag iemand kijken.

Ik hou dit topic in de gaten!