hoi marijke, wat leuk dat je haar misschien wilt leasen! Zelf zou ik ook eerder voor kopen kiezen, maar misschien dat dit voor de eerste tijd een leuke oplossing is om Sander er ook aan te laten wennen. Laat hem anders eens met Frank praten, hij heeft er weinig last van dat we nu een paard hebben.
Wat kosten betrefd: ik weet niet waar je haar wilt neerzetten, en wat je dan aan stalling kwijt bent. Met hooi en stro erbij betaal ik 50 euro. Als je dat apart zou moeten kopen, ben je hier ongeveer 1.50 per baal kwijt aan hooi. stro weet ik niet precies. In swalmen zit een voer leverancier, en ik betaal voor een zak muesli zonder haver een euro of 8. je doet hier iets korter als een maand mee als je 1 kilo per dag zou voeren. In de zomer voer je minder bij, mits ze op het land staat. die kosten spaar je je dan ook weer uit. Ik heb ook een hele fijne smid en die vraagt voor alleen bekappen 23 euro. In boekel zit er geloof ik ook nog een, maar die is iets duurder meen ik. een goed zadel heb je al en een hoofdstel enzo natuurlijk ook. dat zijn dus ook geen kosten. Wij zitten bij deutekom als veearts maar ik weet zo even niet wat die vraagt voor een enting. Hij is iig goed en niet duur. Ik hoop dat ik je zo verder heb kunnen helpen en mocht er nog iets zijn, dan hoor ik het wel!
groetjes Angela