Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar als je er eenmaal aan gewend ben wil je niet anders meer. Ik zou gewoon beginnen met een gaatje langer en dat evt. later uitbouwen, tenzij dat al genoeg is. Ik meet altijd de beugels idd tot mijn oksel en er daarna nog ong. 2 gaatjes bij.
) gehad dat ik ongelijke beugels had
. Tja, bij die manegezadels zijn de beugelriemen meestal ongelijk of er zit een supergroot verschil tussen de gaten in de riemen en dan doe je maar wat het beste zit en trouwens voor mijn gevoel zaten ze gelijk.
maar misschien gaat het inderdaad nog wel veel beter met langere beugels! Maar weet je wat ik zo lastig vind... als je in boeken leest moet je je heup inknikken ofzoiets??? maar hoe doe je dat??? Das echt vaag en ja, je moet je zitbeenknobbels voelen he, maar die voel ik niet echt in het zadel, ik heb zeker een te dikke kont

en ja, mijn tenen staan naar buiten :S maar dat heb ik met lopen ook :S
ik zie het zelf ook wel op die foto, maar ja, ik heb niet het gevoel bij het rijden mijn benen te ver naar voren te hebben, maar ik zal zien morgen
Bovendien was er dus niemand die op mijn houding lette, maar goed, aan de andere kant, bij dat stappen kon ik er zelf dus wel goed op letten, ik kon mijn aandacht daaraan besteden he! Ik vond het wel redelijk gaan, alleen moet ik er wel constant aan denken :S als ik er even niet aan denk zit ik weer verkeerd, maar das natuurlijk logisch, want zo ben ik het gewend. Ik heb mijn beugels ook een gaatje langer gedaan, zit inderdaad best lekker
ik weet niet of het nog langer moet, maar dat kan ik anders de volgende keer wel vragen als mijn normale instructeur er weer is, hij was namelijk op vakantie...
klopt dit? En zo ja, hoe krijg ik dat dan voor elkaar
Enne, als de foto's van mij op Treffer zijn ontwikkelt plaats ik ze ook nog wel even, das dus van die wedstrijd, dus die foto's zijn recenter he!