) zijn.Wat is een goede? Makkelijk in gebruik/ aan te doen? Hoe doe je ze überhaupt aan? Gewoon met een riempje/ klittebandje??
En prijs/kwaliteit verhouding??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) zijn.
Dan de rubberen met klittenband: gaan makkelijk aan en uit, maar zijn nog makkelijker kapot te trappen door het paard. (daar zijn er 3 van gesneuveld
) Nu heb ik er van Westropp, dat zijn er van een soort harde plastic, met allemaal flapjes naast elkaar, bijeen gehouden door een bandje bovenaan. Als je ze koopt, zitten alle flapjes los in het doosje, en moet je ze dus zelf aaneenrijgen. Tot nog toe zijn ze nog heel gebleven. Ze zijn makkelijk om groter of kleiner te maken en om terug proper te maken. het enige nadeel is het geluid dat ze maken: het lijkt alsof er iemand op slippers loopt
maar voor de rest vind ik deze goed. Je hebt er ook nog van neopreen. Deze zijn wel duur, maar het moeilijkste om kapot te krijgen. Wel denk ik dat ze moeilijk proper te houden zijn, zeker als je bv veel gaat wandelen of crosst.
Katrien schreef:Wanneer begin je eigenlijk met springschoenen? Ik heb ze nu met springen nog niet om maar zit er wel over te twijfelen. Pablo wil nogal eens een balkje aantikken met zijn voorhoeven als hij te hard ging. Eerst kreeg het advies om nog te wachtenmet springschoenen omdat hij wat voorzichter moest worden en met springschoenen de balk niet zo zou voelen. Maar ik geloof niet dat Pablo zich daar wat vaan antrekt, het ligt aan het tempo hoe we op de sprong aankomen. Als we wat hoger gaan tikt hij ze minder gauw aan trouwens maar hij raakt ze dan nog wel heel soms aan.

) lijken me ook wel wat, maar die zijn ook meteen een stuk duurder en deze doen zn werk ook nog wel.